Header Ads

'Dia Record Movie Dalam Cinema Tanpa Rasa Bersalah' - Netizen Begang Ara Johari Muatnaik Gambar Di Instastory.


Penyanyi Ara Johari yang terkenal dengan lagu warkah untuku.Masih panas engan isu hak cipta filem dan etika ketika di pawangan.Penyanyi Ara Johari seolah-olah sengaja cari pasal apabila memuatnaik video di instastorynya.

Namun,pihak pawangam Golden Screen Cinemas (GSC).Semalam meluahkan rasa kecewa dengan segelintir penonton yang masih berdegil mahu merakam video di dalam panggung.Kemudiannya dimuatnaik ke laman sosial masing-masing.

Menurut mereka,sikap sebegitu menyebabkan penerbit untuk tidak membenarkan tayangan filem mereka di masa depan.Tidak dapat dipastikan penyanyi program realiti itu menonton di panggung mana dalam videonya itu.

Segelintir netizen melaporkan kepada pihak panggung wayang di Malaysia kerana penyanyi itu memuatnaik video pendek dalam wayang yang dipercayai filem terbaru Marvel, Avengers: Infinity War.




Tambahan pula,Ara juga turut memuatnaik status berbaur cabaran dan provokasi apabila mengatakan adalah haknya untuk upload apa sahaja di akaunnya itu.Dia juga meminta pengikutnya untuk skip sahaja storynya jika tidak mahu melihat spoiler filem berkenaan.









Sumber : Haneez Adila.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a