Header Ads

Fathia Latif Dikritik Lagi Dengan Netizen, Gara-Gara Solat Dalam Kereta.


Nama pelakon Fathia Latiff sering terpalit dengan kontroversiApa saja yang dilakukan oleh Fathia seprti ada yang tidak kena dimata netizen.

Boleh dikatakan kesilapan lalu banyak mengajar dirinya untuk menjadi lebih baik.Sejak kebelakangan ini, Fathia dilihat lebih berhati-hati lebih-lebih lagi untuk memuat naik gambar dan status di media sosial.

Semalam, viral di media sosial video Fathia mendirikan solat di dalam kereta. Video tersebut dikongsikan menerusi Instagram milik rakannya.

Menerusi video tersebut, rakannya itu memuji Fathia yang tidak meninggalkan solat dan masih menunaikan kewajipan sebagai umat Islam walaupun di dalam kereta. Ketika itu, waktu solat hampir tamat dan Fathia segera menunaikan solat.



Namun,ada juga yang memuji Fathia kerana tidak meninggalkan solat dan masih menunaikan solat di dalam kereta kerana Islam agama yang sangat mudah.Ada saja mulut-mulut netizen yang merasakan tindakan Fathia itu tidak betul kerana menunaikan solat didalam kereta yang sedang bergerak dan mengenakan solekan tebal.







Sumber : Instagram Ridzokumura.
-www.kakishare.tv
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a