Header Ads

Kenali Kisah Puteri Menghan Yang Berkahwin Dengan Putera Harry,Siapakah Wanita Bertuah Ini Yang Sebenarnya??


Pada 4 Ogos 1981 dan berasal dari Toronto, Kanada.Meghan juga merupakan pelajar lulusan dari Northwestern University dalam bidang teater dan international study pada tahun 2003.

Namun dia telah banyak menghabiskan waktunya di Los Angeles, Amerika Syarikat. Pelakon Hollywood dan telah membintangi beberapa siri televisyen di Amerika Syarikat antaranya ialah ‘Suits’, dari 2011 hingga 2017.

Walaubagaimanapun, Meghan telah umumkan persaraan dari bidang lakonan selepas bertunang dengan Putera Harry pada 2017 lalu. Sebelum bersama Putera Harry, Meghan sebenarnya sudah pernah berkahwin sebelum ini dengan aktor dan produser, Trevor Engelson di Ocho Rios, Jamaika.



Rakan-rakan Meghan telah mengatur temu janji bersama Putera Harry dan sejak dari itu mereka mula berkenalan dan hubungan mereka telah dapat dibaca media sejak bukan Oktober 2016 lagi. 

Setelah bertunang, Meghan telah mengumukan persaraannya dari bidang lakonan. Bukan itu sahaja, bekas aktivis ini turut memadam blog (The Tig) serta akaun media sosial seperti Instagram yang ketika itu dia punyai seramai 1.9 juta pengikut.

Sejak dari itu, dia bertemu dengan Ratu Elizabeth II untuk beberapa kali.Meghan sudahpun berkahwin dengan Putera Harry dan jalani kehidupan sebagai puteri di Nottingham Cottage di London, Istana Kensington.




Sumber : The New York Times.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a