Header Ads

'Saya Dengan Rasa Berat Hati Dan Dukacita Memaklumkan' - Nazim Othman Umum Cerai Di Hari Pertama Ramadan.


Pasangan pelakon,Nazrin Othman dan Bella Dally mengejutkan orang ramai apaila mengumumkan bahawa mereka sudah berpisah awal hari ramadhan.

Namun,kedua-dua Nazim dan Bella memuat naik berita tersebut menerusi laman Instagram milik mereka.

"Assalamulaikum, salam Ramadan. Saya dengan rasa berat hati dan dukacita memaklumkan bahawa di atas persetujuan bersama, perkahwinan saya dan Bella telah berakhir.

“Saya dan Bella ingin mengambil kesempatan ini untuk berterima kasih atas doa-doa yang baik untuk kami selama ini.Sesungguhnya segala keindahan itu datang dari-Nya dan semua kekurangan itu hadir atas kekhilafan kami sebagai manusia biasa.ALLAH SWT maha mengetahui atas segala sesuatu, maha pengampun lagi maha penyayang.Wasalam,” tulis Nazim di Instagramnya.


Bella Juga ada menjelaskan bahawa mereka sudah berusaha untuk menyelamatkan perkahwinan mereka namun gagal.

‘Verily, Allah SWT is the Best of Planners’.
.
Salam Ramadhan to all. At the start of this holy month, I would like to announce that Nazim and I have officially divorced. 
Why? What happened? are questions that even my family asked me. To cut the long story short, our marriage did not work out. Both of us have tried our very best to work things out. However, it did not. Both of us mutually decided that it is best to part ways.
.
To friends, family, fans and co-workers who have been there, thank you so very much.






Sumber : Instagram Nazim Otham dan Bella Dally
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a