Header Ads

'Saya Masih Lagi Seksi,Tidaklah Sampai Tak Kena Tempat Hendak Seksi' - Tasha Shila


Menjadi seorang selebriti pastinya sentiasa menjadi perhatia di mata masyarakat.Bagi pelakon Tasha Shila pula yang komited dan fokus dalam apa yang diimpikan dan dalam masa yang sama tidak menghiraukan mulut-mulut negatif di luar sana.

“Mulut orang saya tak boleh nak tutup daripada bercakap perkara buruk tentang saya dan saya perlu terima akan situasi itu. Bukan semua orang sukakan saya. Apa yang boleh saya lakukan adalah tidak hiraukan apa juga yang orang hendak kata dan lebih baik saya fokus kepada matlamat saya dalam bidang seni”

“Perkara remeh-temeh seperti ini tidak lagi menarik perhatian saya kerana ada perkara lebih penting untuk saya fikir,” katanya kepada mStar Online.

“Saya masih lagi berpakaian seksi… saya tetap diri saya dan kalau saya hendak pakai skirt, saya akan pakai. Namun tidaklah sampai tak kena tempat hendak seksi dan apa yang saya gayakan ikut kesesuaian dan ‘mood’,” jelasnya.

Boleh tahan lama juga Tasha tidak muncul di dalam drama. bukan? Semoga impian Tasha untuk terus bersinar dalam industri seni tanah air akan terlaksana. 





Sumber : mStar Online.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a