Header Ads

'Suara Sah Suara Pondan' - Video Syafiq Kyle Jadi Kecoh! Peminat Kecewa Dan Minta Buktikan Diri Tak Salah.


Hangat tersebarnya mengenai isu video lucah Syafiq Kyle.Selepas timbul video lucah ketika bulan Ramadhan, hari ini Syafiq Kyle ada memuat naik sekeping gambar sambil mengucapkan selamat pagi. Tidak sampai seminit penuh ruangan komen dibanjiri pertanyaan mengenai video terbabit.

Ada juga yang yakin individu tersebut bukanlah Syafiq.Pastinya ramai yang kecewa sejurus melihat video terbabit, dan mungkin disebabkan itu ramai mendesak Syafiq memberikan penjelasan mengenainya. 


Terbaru,posting Syafiq yang mengucapkan selamat pagi buat peminatnya menimbulkan tanda tanya apakah beliau tidak mengetahui apa yang terjadi. Agak mustahil kalau Syafiq tidak menyedari perkara sebesar ini bukan?

Malah,mereka turut meminta Syafiq untuk Tampil kehadapan dan meminta maaf secara terbuka di media sosial dan 'diam' seketika sehingga isu ini tenang.

Mungkin laku keras jualan video Syafiq semalam (khabarnya dijual dengan harga RM20) hinggakan ramai wanita gila bayang meninggalkan komen-komen yang agak keterlaluan boleh dikatakan. Hmm..



Sumber : Instagram Syafiq Kyle
 FACEBOOK triherbs

No comments

Powered by Blogger.
a