Header Ads

'Jangan takut pasal theraphy tu badan kau lagi kuat dari besi' - Nadzmi Adhwa Dedah Adell Aryana Derita Kanser??


Satu lagi khabar menggemparkan industri hiburan apabila pelakon Ardell Aryana dikhabarkan menghidap penyakit kanser selepas didedahkan sendiri oleh sahabatnya, Nazmi Adhwa.

Segalanya terbogkar selepas terdapat komen daripada netizen yang memberitahu pendedahan itu dibuat sendiri oleh Nadzmi ketika membuat Instagram Live (IGLIVE) pada petang semalam.

Selain Elyana, Ardell dikatakan kini sedang menderita kanser tahap tiga meskipun tidak dia mahupun Nazmi tidak memberitahu secara terperinci tentang sakit yang dihidapi.




Malah Nadzmi turut memuat naik satu status mengenai Ardell atau nama sebenarnya Nurul Hidayah Mohd Amin dimana dia berharap agar rakannya itu terus kuat dan jangan mengalah seolah-olah merujuk kepada sakit yang dhidapi sahabatnya.





Weh @ardellaryana jangan mengalah. Kau kata nak tengok aku kahwin kan. Kau kena kuat teruskan perjuangan. Allah menguji seseorang itu kerana Allah SWT mempunyai rahsianya tersendiri, sama ada Allah hendak tambah iman kita atau hendak uji sejauh mana keimanan kita. Dan kerana sesuatu ujian itulah yang membuka mata hati kita, yang mendidik kita supaya jangan mudah putus asa dalam kehidupan yang bagaikan bahtera dilautan yang penuh dengan onak duri, ujian juga dapat mematangkan kita. Aku sahabat kau kau pun tahu aku akan selalu ada untuk kau. Kau relax je okay. kau kan kuat, kasar, gangster so jangan jadi cry baby macam aku okay. jangan takut pasal theraphy tu badan kau lagi kuat dari besi . kau boleh punya 💪🏻 aku nak kau happy balik macam dalam video ni okay. Korang tolong doakan yang baik baik #MakCikBawang
A post shared by Nadzmi Adhwa Nor Adzmi (@nadzmiadhwa) on

Sumber : Instagram Nadzmi Adhwa & Ardell Aryana.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a