Header Ads

Berbau Busuk! Suami Tidak Puas Bersama Isteri,Akhirnya Sang Suami Ambil Tindakan..…


Saya seorang ibu berusia 28 tahun mempunyai dua anak berusia empat tahun dan setahun. Saya mempunyai masalah kekeringan faraj dan juga tidak rapat di bahagian faraj apabila melakukan hubungan intim dengan suami walaupun keinginan untuk bersama meluap-luap.

Saya juga sering mengalami masalah keputihan agak teruk yang memerlukan saya mengambil antibiotik. Sejak berkahwin dengan suami lima tahun lalu, saya hampir tidak pernah mencapai kepuasan.

Saya pernah menyuarakan perkara ini kepada suami dan dia berusaha mempelbagaikan cara namun masih tidak mendatangkan hasil. Sehinggakan ada ketikanya saya perlu beronani untuk mendapatkan kepuasan.

Tidak ramai wanita yang berjumpa doktor mengenai perkara ini meskipun banyak yang boleh dilakukan untuk merawatnya,sekali gus mengembalikan semula keintiman pasangan yang sebelum ini mungkin terlepas pandang. Bukan??

Secara umum organ genital wanita akan mengeluarkan cairan ‘pelumas’ saat berhubungan intim. Jika kewanitaan terlalu basah karena keputihan, sebaiknya suami isteri menunda aktiviti untuk bersama. Sebab cairan yang keluar dari vagina belum tentu merupakan cairan yang sihat, apalagi jika beraroma tidak sedap dan berwarna.

Namun, jika cairan yang keluar dari vagina berubah menjadi berwarna dan berbau, wanita harus berhati-hati.Jadi itu merupakan keputihan yang merupakan pertanda bahawa ada bakteri, jamur, atau virus yang menjangkiti vagina.

Apa akibatnya bila pasangan tetap berasmara padahal sang isteri sedang mengalami keputihan?

Masalah kekeringan lebih berkait dengan ketiadaan cecair pelincir akibat ketiadaan rangsangan seksual dialami. Pelincir yang ada di pasaran hanya menggantikan pelincir semula jadi, ia akan merawat masalah anda.

Kita boleh tengok contoh-contoh testimoni pelanggan yang pernah menggunakan poduk miss V untuk mengurangkan masalah-masalah bagi kaum wanita.


Kalau nak cerita,mengenai V-segar spray mist ini boleh menyerang dan menghapuskan bakteria yang menyebabkan bau pada miss v.Menghalang percambahan epidermidis bakteria Brevi namun pada masa yang sama ia tidak mengganggu pembiakan bakteria baik.Malahan,Herba tradisional masyarakat Cina juga dikenali sebagai Captis Chinesis.Mempunyai anti-bakteria yang kuat untuk melindungi miss v.

Ia juga boleh mengembalikan keremajaan dan memperbaiki dinding tisu miss v.Meningkatkan kecergasan dan mmengurangkan kesan luka pada miss v selepas bersalin.Sangat berkesan. Bukan?


Mewujudkan peluang kerjaya bisness untuk wanita di samping kesedaran kesihatan vagina amat penting bagi kaum wanita ya! Ramai pengguna menggunakan produk dari i-ushawanita ini berjaya dan sangat berkesan.





Bagaimanapun,untuk mencegah dari masalah-masalah yang dihadapi oleh kaum wanita ini.Rata-rata wanita yang menggunakan produk i-usahawanita ini sangat berkesan. Anda boleh lah layari facebook https://www.facebook.com/I-Usahawanita  dan untuk keterangan lanjut boleh hubungi 019-4094355 (wa) 019-5092874 (ca).


No comments

Powered by Blogger.
a