Header Ads

Penyewa Dari Neraka Yang Tak Bertanggungjawab, Nak Muntah Lihat Rumah Sewa Ini.


Menjadi amanah seorang penyewa untuk menjaga rumah dengan sebaiknya. Siapa tak sakit hati apabila melihat rumah yang pada awalnya disewakan dalam keadaan baik, ditinggalkan dalam keadaan yang sangat kotor.

Seperti yang dikongsi wanita ini, bayangkan penyewa lari tinggalkan rumah dalam keadaan yang macam ini. Paling menyedihkan apabila penyewa itu adalah seorang perempuan. Memalukan sungguh!

"Rumah sewa yang di diami oleh jin dan aprit…Sedih betul..pengotor..pemalas..x tau lg dh nk ungkap..Agak2 ni rumah ker atau tempat jin bertendang…Sory la wahai hamba allah ni..bukan utk di bukak aib kau..tp cube tgk apa dh korang bt kat RUMAH SEWA mak aku…Apa sudah jadi….

"Agak2 kau klu kau dok kat tmpt mak aku apa kau akn buat..Bil air api jgn ckp la.4 bulan x bayau..hmpr 300 jgk la kau tinggalkan….Wahai saudara saudari sekalian..berhati2 la dgn hamba allah ni..jadikan pengajaran spy tidak berlaku sedemikian…"




Walau bagaimanapun, penyewa dimaksudkan telah tampil menafikan dakwaan dibuat. Menurutnya, rumah itu telah diduduki oleh bekas suaminya. Penyewa itu turut membuat laporan polis dan berharap agar wanita terbabit memadamkan post berkenaan yang memalukan dirinya.







Sumber : Ainputra Ain.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a