Header Ads

Sebagai Mangsa Seks, Gadis Ini Bongkar Taktik Licik Lelaki Gila Seks.


Kisah misteri pakaian dalam seorang wanita yang rupanya dicuri kawan sendiri diperkatakan netizen tempoh hari. Perkara berkenaan didedahkan oleh seorang lelaki yang juga salah seorang dalam kumpulan rakan terbabit.

Terbaru, mangsa yang terlibat secara langsung dengan rakan gila seks berkenaan tampil menceritakan kisah sebenar.

Persahabatan mereka terjalin seperti biasa sehinggalah apabila mereka jamming bersama ada insiden pelik berlaku. Setiap kali Celyn mahu ke tandas, pelaku akan meminta untuk masuk ke tandas sama terlebih dahulu ataupun tergesa-gesa masuk sebelum gadis itu masuk.

Gadis berkenaan, Celyn Ling menceritakan bagaimana dia mengenali pelaku sejak di zaman sekolah lagi. Mereka bertambah rapat apabila membuat keputusan menubuhkan band bersama-sama.


Pelik dengan kejadian yang berlarutan selama 3 bulan itu, Celyn mula mengambil langkah berjaga-jaga. Akhirnya Celyn menjumpai telefon pelaku di rak yang terletak di bahagian atas tandas. Telefon itu kemudiannya disembunyikan dengan penyegar udara.

Setelah menemukan telefon pelaku, Celyn melihat lelaki berkenaan berdiri di luar tandas untuk masuk dan mengambil semula telefonnya. Walaupun curiga, lelaki itu tetap berkeras untuk menggunakan tandas selepas gadis itu.

Setelah tersebarnya berita lelaki berkenaan kantoi mencuri pakaian dalam seperti diperkatakan di media sosial, Celyn berkata dia tidak sedikit pun terkejut. Dia mengakui tidak pernah memaafkan atau melupakan lelaki berkenaan namun mengatakan tiada tindakan boleh dilakukan kerana ketiadaan bukti.








Ujar Celyn lagi, pendedahannya di Twitter itu dibuat untuk memberitahu semua orang akan apa yang berlaku dan berhati-hati dengan sesiapa sahaja. Dia berharap lelaki berkenaan berjumpa pakar kerana kelakuannya tidak boleh diterima masyarakat.

Sumber: Celyn Ling
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a