Header Ads

Wajib Cuba! Kenapa Murtabak Cheese Jadi Pilihan Anda Waktu Berbuka.


Murtabak merupakan salah satu juadah yang cukup famous yang boleh didapati di bazar Ramadan. Kebanyakkan gerai yang menjual murtabak pasti dikerumuni pembeli sehingga perlu beratur panjang dan menunggu lama untuk mendapatkan makanan ini.

Namun, setelah tiba waktu berbuka puasa, kadang-kadang kecewa dengan rasanya.pelbagai menu murtabak yang disediakan bakal membuatkan anda menjilat jari.




Menyajikan menu murtabak istimewa seperti jumbo cheese cake dan jumbo cheese kambing, selain menu daging, ayam dan kambing tradisional menjadikan Murtabak Majid Special No 1 Corner dikunjungi ramai pelanggan luar daripada Johor.

Menawarkan harga paling minima RM6 untuk murtabak daging tradisional biasa, Murtabak Majid Special No 1 Corner turut menawarkan harga tertinggi RM28 untuk murtabak jumbo cheese kambing yang boleh dihidangkan untuk tiga keempat orang.

Ingin merasai keenakan murtabak cheese ini? Sila ke dua cawangan Murtabak Majid Special No 1 Corner di Larkin Perdana dan Jalan Cenderawasih Larkin Jaya.





FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a