Header Ads

5 Instafamous Yang Manis Dan Cantik Bertudung Buat Korang Cair Lihat


Selebriti Instagram kini mempunyai bakat dan aura sehingga mampu menjana pendapatan hanya menggunakan telefon pintar. Laman sosial juga kini merupakan medium untuk mengemaskini aktiviti harian dan menjadikan seseorang itu terkenal.

Malah, apabila anda memiliki ramai pengikut, itu merupakan bonus dan kelebihan kepada anda! Apatah lagi ingin memulakan perniagaan atau ig review.

kongsikan kepada anda lima gadis yang perlu ikuti di Instagram. Bukan sahaja popular dan cantik malah berpelajaran tinggi.

1.Adira Salahudi ( Follower : 540 K)




Gadis berasal dari Terengganu ini memiliki wajah seperti orang Korea dan ada juga yang mengatakan wajahnya mirip dengan Nora Danish. Wajah Adira juga sentiasa menghiasi jenama fesyen terkenal tempatan.

2.Sharifah Rose Sabrina ( Follower : 405K)




Instagram Sharifah turut dipenuhi gambar kehidupan harianannya dan gambar kerjayanya sebagai model yang menghiasi beberapa jenama tempatan. Senyumannya yang manis dan mempunyai gigi yang cantik tersusun merupakan pakej buat Sharifah.

3.Farhanah Firdaus ( Follower : 151 K)

Farhanah juga popular di Youtube yang memuatnaik video mengenai solekan dan penjagaan wajah. Selain itu, dia juga menjadi model dan jurucakap kepada banyak jenama besar seperti Benefit Cosmetics, Sephora, Poplook, Fashionvalet dan Acuvue & Glo Laser. Kini, Farhanah sudah mendirikan rumah tangga bersama pilihan hati.

4. Nisha Ezzati ( Follower : 192 K)




Telatahnya yang begitu sempoi dan ramah merakam video sering menjadi perhatian netizen untuk melihatnya. Tak kiralah di YouTube mahupun di Instgaram. Dia juga dikenali dengan nama ‘samprit’.

5.Putri Shameen ( Follower : 158 K)




Selain instafamous, gadis ini merupakan graduan doktor gigi yang mempunyai akaun YouTube yang ditonton ribuan orang. Dia juga selalu berkongsi tips solekan, gaya tudung dan pelbagai lagi mengenai kecantikkan.

-www.kakishare.tv
FACEBOOK KIM SKIN



https://www.youtube.com/watch?v=dRCy9eSV2Sk

No comments

Powered by Blogger.
a