Header Ads

'Saya Masih Belum Mati Untuk Dia Mewarisi Hak' - Wak Doyok Dedah Rasa Tidak Puas Hati Pada Asyraff Mazlan.


Beberapa hari lalu, ikon fesyen Wak Doyok sekali lagi dituduh menipu kerana menggelarkan usahawan Asyraff Mazlan sebagai pembantu peribadinya sedangkan lelaki itu sebenarnya adalah rakan kongsinya. Malah, Asyraff tampil dengan pelbagai bukti mengatakan beliau mempunyai saham terbesar dalan jenama Wak Doyok.

Pelbagai kecaman juga yang diterima oleh Wak, terbaru beliau telah tampil menjelaskan isu sebenar. Wak masih belum gila lagi untuk membiarkan orang lain mengambil kesempatan dan merampas setiap hasil titik peluh dan usahanya untuk membangunkan jenamanya sejak tiga tahun lalu.

Walaupun kesal dan terasa  ditikam dari belakang oleh Asyraff yang sudah dianggap sebagai adik kandungnya sendiri, Wak tetap mahu ingin cuba menyelesaikan kemelut antara mereka berdua secara aman.




Pergaduhan serta pendedahan di media sosial hanya memburukkan lagi keadaan dan membuatkan orang ramai terus berspekulasi. Ada baiknya untuk bertemu secara empat mata dan selesaikan segala masalah yang dihadapi dengan cara yang matang.






Sumber : Instagram Wak Doyok.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a