Header Ads

(VIDEO) 'Terkejut Saya Tiba-Tiba Makcik Tu Tepuk' - Saharul Ridzwan Tampil Mohon Maaf Kepada Makcik Diluar Sana.


Pelakon Saharul Ridzwan menyifatkan kehidupan selesa yang dimiliki hari ini bukan bererti dia sudah menjadi seorang insan sempurna. Salam Jumaat salam satu malaysia, video yang baru sahaja dimuatnaik oleh saharul ridzwan dalam laman instagram nya dalam memohon maaf kepada makcik yang ingin memukul shah.

Dalam video berkenaan, saharul meminta maaf sambil senyum senyum dalam memaklumkan dirinya bernama saharul dan bukan nama shah. hekhek. jangan lupa lihat video penuh di akhir artikel ya.

Dalam sedutan wawancara yang lepas, Saharul, 29, berkata, kejayaan seseorang individu tidak dinilai dengan nilai harta sebaliknya amalan dan ibadah untuk dihisab akhirat kelak.

“Aku belum berjaya, solatku belum sempurna lima waktu, bacaan Al-Quran aku masih salah, yakinku pada rezeki dari Allah belum sepenuhnya, tabahnya aku dalam setiap dugaan Allah masih lemah, untuk katakan tidak pada perkara yang salah.

“Aku belum berjaya. Nilai kejayaan bukan dinilai dari harta benda. Semuanya akan ditarik yang tinggal hanya amalanku,” tulisnya di Instaram.

Antara sedutan drama lakonan saharul ridzwan sebagai shah :



Tambah pelakon Hati Perempuan ini, sebagai lelaki dia bukan sahaja mahu memperbaiki dirinya malah mahu memimpin keluarganya syurga.

Kata Saharul lagi, dia juga memerlukan seorang guru yang dapat memberi tunjuk ajar dan bimbingan dalam mencapai matlamatnya itu. “Itulah kejayaan sebenar untuk aku dan tugasku memimpin keluargaku bersama-samaku, aku perlukan guru kerana untuk ke syurga, usahaku perlu lebih, lebih dari semuanya yang aku usahakan,” ujarnya.

VIDEO :

Terkejut saya tiba2 makcik tu tepuk (macam husna tumbuk shah) 😂😂😂. Tergelak sorang2 pulak lepas tu. #JanganBenciCintaKu

apakah maksudnya kalau sampaikan orang sekeliling pun datang nak tampar si saharul ni. hekhek.. jom baca antara komen-komen daripada netizen dibawah ye







Sumber : Instagram Shahrul Ridzuan
-www.kakishare.tv
FACEBOOK KIM SKIN


https://www.youtube.com/watch?v=fksCejHBnes&t=4s

No comments

Powered by Blogger.
a