Header Ads

Bakal Pengantin Tidak Puas Hati! Bergaduh Pasal Baju Pengantin,Rupa-Rupanya Designer....


Buka saja laman media sosial Instagram atau Facebook, penuh dengan kemeriahaan majlis.Sekarang ni memang tengah musim orang berkahwin. Tapi bukan senang nak kahwin ni, ada juga macam-macam dugaan sebenarnya.

Baru-baru ni, ada seorang pengantin yang dikecam kerana tidak membeli baju yang ditempahnya, netizen yang tidak mengetahui kisah sebenar terus berang dengan kejadian tersebut dan menghentam pengantin di ruangan komen.

Berikut merupakan sebuah posting di Facebook yang dilkongsi oleh tukang jahit baju berkenaan yang bernama Mimiey Suparno.Wah bila baca nampak macam kesian kan? Sampai menangis makcik ni buat baju ya. Katanya kena kecam sebab banyak lace dan manik dekat perut dan bahu.



Netizen pun tanpa soal siasat terus menghentam pasangan pengantin yang tak jadi beli ni:Amboi sedapnya mulut mengata hati orang hitam dan kotor! Tapi ada juga yang memuji busana pengantin itu kelihatan cantik.

Jadi apa cerita sebenarnya? Kenapa pengantin tak nak beli baju tu? Ini adalah penerangan daripada sahabat pengantin tersebut.



Lain betul hasil yang dapat ni. Manik tu dah macam terlebih beranak pinak pula. Lepas tu labuh semacam sahaja. Ada yang kata mungkin badan pengantin ni besar, sebab tu kain pun labuh juga.

Namun begitu, badan pengantin sebenarnya kurus sahaja. Malah, baju ini juga telah ditempah seawal bulan Mac lalu. Tapi bila dah buat kerja last minit, memang tak sempatlah nak ubah apa-apa kan.

Walau apa pun semoga isu ini dapat diselesaikan dengan baik dari kedua belah pihak pengantin dan tukang jahit itu.Tapi ada juga beberapa orang netizen yang faham dengan situasi pengantin tersebut.





Kahwin ni sekali je seumur hidup bagi, jadi memang fahamlah kalau semua bakal pengantin inginkan yang terbaik dan sempurna.

Sumber: Twitter

JANGAN LUPA LIKE DAN SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAKI SHARE

No comments

Powered by Blogger.
a