Header Ads

"Video Lucah Yang Dipamerkan Perniagaan Tak Salah" - PU Amin Beri Penjelasan Pada Kak KM


Sejak kebelakangan ini Pencetus Ummah Amin aktif meneruskan dakwah menegur beberapa ahli perniagaan yang dilihat mempamerkan aksi keterlaluan di media sosial. 

Anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri, Kak KM lantang bersuara terhadap tindakan PU Amin itu.

Ini respon PU Amin terhadap teguran bidas Kak KM yang terlalu marah dan menganggap tindakan PU Amin itu boleh tutup periuk nasi dan perniagaannya.




Ada kawan hantar video asal pada aku , kemudian ada pula yang hantar versi suara sahaja . Lepas kejadian aku tegur dorang , ngamuk habis dorang . Apa aku boleh katakan tanggungjawab sudah dijalankan.. . Aku tak mintak korang boikot , aku cakap pada yang tak suka tengok dan nak pelihara iman dan akhlak agar report segala video video lucab yang dipamerkan . Perniagaan tak salah , tapi cara promosi yang haram perlu dikatakan haram . Ramai orang tegur tak jalan , ustaz ustaz tegur tak jalan , mufti tegur tak jalan , jadi aku tegur la cara aku , ha baru perasan pedas.Benda lucah ni dia buat dari tahun lepas . Kat surau dan masjid masjid semua ustaz ustaz tegur kot.. . Kepada kawan kawan jangan komen yang tak baik , jangan hina Kak KM dan kawan kawan dia . Kita doakan Allah beri teguran dan hidayah pada dia . Jangan komen maki hamin di ruang komen doa yang baik baik untuk kak km , dan geng geng dia . Bila kata kata kita dikatakan bodoh dan bangang hanya doa senjata terakhir sebagai pagar dari segala bencana.. . Semoga terguran aku ni akan membuka mata dan telinga pengusaha dan peniaga produk agar tidak langsi dengan hukum hakam Allah . Aku pelik , founder produk nuraysa tu pakai purdah kot , mata je nampak , tapi sale juta juta jugak . Low profile tak pernah nampak dia berjoget nak jual produk ‘ apa sa ?’ tu.. . Dunia nak kiamat segera bertaubat .
A post shared by PU Amin (@pencetusummah_amin) on

Sumber: PU Amin.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a