Header Ads

15 Gambar Anak Dara Azhar Sulaiman Buat Anak Teruna Berdebar


Sekejap je pejam celik pejam celik rupa-rupanya pelakon popular satu ketika dahulu iaitu Azhar Sulaiman sudah pun menjangkau usia 47 tahun, cuma apa yang buat kami terkesima lagi dengan pelakon senior ini rupa-rupanya mempunyai anak dara yang boleh mencairkan hati anak teruna yang memandangnya!


Manis betul anak bongsunya ini bernama Kasih Iris Leona, inilah orang selalu katakan "bapa borek anak rintik". Kalau ada sesiapa yang ingin masuk meminang anak dara cantik ni, korang kenalah ambil hati ayahnya dulu.

Azhar Sulaiman sebenarnya merupakan seorang arkitek dan pasangan hidupnya bernama Chempaka Emalin Pahamin telah dikurniakan 3 orang cahaya mata.



Anak-anaknya bernama Kasih Leia Ixora, Andika Rees Pahamin dan Kasih Iris Leona. Memang unik nama anak Azhar ni.

Antara yang menarik perhatian Kaki Share adalah kejelitaan yang dimiliki oleh Kasih Iris Leona. Iris lebih mirip kepada wajah bapanya dan pandai bergaya. Iris merupakan kembar kepada Andika Rees Pahamin. Jika dilihat melalui Instagram milik Iris, dia suka memuat gambar gambar seperti model. Lebih mengejut gadis yang masih bersekolah ini mempunyai ribuan 'pengikut' di media sosial wow sangat menarik.











Nampaknya Iris mungkin akan mengikut jejak bapanya dalam dunia 'glamour' dan buat nama bersama dengan bintang-bintang popular tanahair - Kaki Share

No comments

Powered by Blogger.
a