Header Ads

Teh Tarik Di Perkenalkan Di Malaysia

Apabila setiap kali korang ke kedai mamak, tak lengkap rasanya jika korang tak pekena teh tarik. dan roti canai, Tapi korang mesti tak pernah terfikir akan terhasilnya kondom perisa teh tarik iya kan?. Sebelum itu, kami ingin katakan ini bukan iklan berbayar ini hanyalah info yang Kaki Share ingin sampaikan.
Untuk pengetahuan korang ini hanyalah untuk masa yang terhad, kondom Teh Tarik dari One Condoms ini adalah salah satu dari Siri Edisi Terhad Malaysia sekarang ini. Sebelum ini juga syarikat tersebut pernah melancarkan dan menjadi bualan ramai apabila mereka mengeluarkan kondom perisa Durian dan Nasi Lemak edisi mereka.
Mengapa memilih teh tarik? Teh tarik boleh dikatakan minuman yang sentiasa menyatukan rakyat Malaysia dan sekaligus boleh merapatkan hubungan pasangan. One Condom Teh Tarik ini didatangkan dengan lapan paket rekaan menarik.
Memetik kata wartawan Sofea Adila, walaupun ini kondom teh tarik bagaimanapun kondom tersebut tidak mempunyai bau seperti teh tarik, namun lebih kepada bau teh jasmin atau teh rose bersama susu cuma bila di letakkan pada lidah akan terasa seperti minum teh tarik.
Senangnya Kondom Teh Tarik kini boleh didapati secara online sahaja. Kondom edisi terhad ini juga akan dijual di kedai farmasi seluruh negara pada pertengahan September ini kalau ada tak sabar tunggu sahaja bila ianya tiba di pasaran. - Kaki Share

No comments

Powered by Blogger.
a