Header Ads

Netizen Keluar Koleksi Wanita Badan Besar Paling cantik

Berbeza dengan sebelumnya Kali ini, selebriti fesyenista popular iaitu Gabi Gregg atau lebih dikenali Gabi Fresh, individu berpengaruh, penasihat dan pereka fesyen tampil dengan koleksi branya sendiri yang eksklusif. Gabi berkolaborasi dengan sebuah jenama terkena iaitu Playful Promises melahirkan beberapa koleksi pakaian dalam yang diolah, dihasilkan, direka dan dimodelnya sendiri tanpa perlu model sambilan.
“Saya dengan ini mahu menolak rekaan yang lama tradisional untuk setiap pakaian dalam wanita plus size. Sebagai 38HH, pilihan pakaian dalam saya sangatlah  terhad, dan selalunya membosankan dengan tutupan penuh di badan. Jadi, untuk koleksi terbaru ini, saya ingin memastikan setiap helaian yang direka mempunyai perincian dan fabrik khusus dan berkualiti – sequin, baldu dan bersulam.
Bukan setakat di situ sahaja, ternyata pengguna Twitter naik gila bila Gabi mengeluarkan rangkaian pakaian dalamnya yang mempunyai edisi yang terhad. Mereka memuji konsep editorial persembahan yang diketengahkan persis gadis James Bond berbadan besar, mewah yang berketrampilan dan penghasilan rekaan. Bahkan solekan mekap yang dipilih sesuai dengan setiap rekaan pakaian dalam yang di reka menjadikan yang lebih menarik dan sedap di pandang oleh orang lain.
Jika korang berminat denagn koleksi ini, lawat sahaja di laman web rasmi  pakaian dalam ini di www.playfulpromises.com.



No comments

Powered by Blogger.
a