Header Ads

Suami Lebihkan Isteri Kedua, Ibu Suruh Anak

Disebabkan cemburu yang, seorang wanita sanggup menyuruh anak-anaknya dan dua remaja lain merogol anak tirinya berusia 9 tahun secara bergilir-gilir sebelum bertindak membunuhnya dengan kejam.

Mayat gadis perempuan malang itu ditemui di dalam kawasan sekitar semak kira-kira satu kilometer dari kawasan rumahnya di daerah Baramulla, Kashmir pada Selasa lalu.

Berikutan bapanya telah membuat laporan kehilangan kanak-kanak malang itu, 12 hari lalu. Pihak polis menemui jejak dan bukti kes pembunuhan dan menyoal siasat suspek.

Berikutan dari kejadian itu, Hasil siasatan dari salah seorang suspek memberitahu bahawa kesemua suspek kemudianya membawa mangsa masuk ke dalam hutan berdekatan kawasan rumahnya. Suspek kemudiannya telah menjerut leher mangsa manakala anak lelakinya memukul kepalanya dengan kapak dengan kejam.
Dan apling kejam seorang lagi suspek iaitu rakan kepada anaknya kemudian dengan kejam menyimbah asid bateri kenderaan ke atas mayat mangsa manakala seorang lagi mengorek biji mata kanak-kanak malang itu sebelum kanak-kanak malang itu dibuang ke dalam semak.
Ketika disoal siasat, ibu tiri mangsa yang kejam itu mendakwa suaminya terlalu melebihkan keluarga madunya dan mangsa pula merupakan anak kesayangan suaminya.
Salah Seorang Suspek Perkosa Setelah Di Belasah Orang Ramai 
Jurucakap polis tempatan, Superintendan Imtiyaz Hussain berkata kesemua remaja itu mengaku bersalah melakukan jenayah berkenaan.

"Mereka akan dihantar ke pusat juvana dan diuruskan mengikut undang-undang juvana negara ini," katanya.

No comments

Powered by Blogger.
a