Header Ads

"Tak Bayar Bill HOTEL, Punca Fatiya Memuat Naik Gambar Zarina dan Ismail"



Siapa yang tidak kenal dengan atress Fatiya Latiff yang nampaknya terkenal disebabkan kontroversinya bukan disebabkan lakonan yang dibawanya.

Terkini dia sekali lagi terpalit dengan kontroversi selepas dia memuat naik gambar mesra sahabat baiknya Zarina Anjouli dan penyanyi muda Ismail Izzani.

Menerusi temu bual bersama Harian Metro, Fatiya Latiff menolak dakwaan mempunyai hubungan istimewa dengan Ismail Izzani.

Katanya dia hanya kenal dengan Ismail menerusi Zarina. Saya tidak berkawan mahupun bercinta dengan penyanyi Ismail Izzani seperti digosipkan itu.

Saya kenal Ismail pun hanya menerusi Zarina yang memang berkawan dengannya.




 JANGAN LUPE SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAKI SHARE

Saya memang berkawan baik dengan Zarina dan memuat naik foto terbabit di laman instagram kerana permintaan Zarina sendiri.

Saya tidak menyangka akhirnya nama saya pula dikaitkan ada hubungan dengan Ismail.



Kalau saya mahu mencari pengganti sekali pun, saya tidak akan berkawan dengan budak mentah seperti Ismail.




Jika anda mahu penjelasan lebih terperinci mengenai foto mesra yang tular itu sila hubungi Zarina sendiri kerana dia boleh memberitahu perkara sebenar yang berlaku antaranya dan Ismail.


Menurut Fatiya, tujuan dia memuat naik gambar tersebut kerana Zarina mencari Ismail yang tidak membayar bil hotel bersama seorang temannya sebelum ini.


No comments

Powered by Blogger.
a