Header Ads

SUAMI MENIKAM DAN KELAR LEHER ISTERI

INDIVIDU yang diburu pihak polis yang dipercayai menikam isterinya dalam satu kejadian di sebuah pasar raya berhampiran Persiaran Dahlia 2, Taman Bukit Dahlia, Pasir Gudang.  IHSAN FACEBOOK
Sepupu kepada mangsa iaitu seorang wanita ditikam berkali-kali dan dikelar leher oleh suaminya sendiri di Pasir Gudang baru-baru ini, memohon kerjasama orang ramai mencari lelaki beserta gambarnya di FB dan sekiranya orang ramai mempunyai sebarang maklumat mengenai kejadian tersebut, boleh tampil membantu siasatan polis atau menyalurkan maklumat berkenaan ke mana-mana balai polis berhampiran.
Kes ini menjadi tular di media sosial Facebook apabila video berdurasu 15 saat yang memaparkan mangsa dalam keadaan berlumuran darah terbaring di jalan raya sambil tangannya memegang leher bagi menhentikan pendarahan.

“Kau kelar leher aku, kau tikam belakang aku banyak kali, kepala aku berdarah. Kau memang kejam Arifin, tunggu balasan daripada Allah,” me­nurut mesej yang dimuat naik sepupu mangsa dalam laman sosial tersebut.

Sehingga kini, pihak polis juga sedang membuat penyiasatan tentang kes ini dan maklumat tentang lelaki itu masih belum dijumpai.

Sumber : Utusan Online 


No comments

Powered by Blogger.
a