Header Ads

"Semoga ko mampos cepat kena langgar lori taik!" - Anak Bengang Ayah Yang Sudah Tua Dibelasah Sekumpulan Perompak Selepas 'Meronda'



Makin menjadi-jadi jenayah di negara ini seperti rompakan, samun dan sebagainya baru-baru ini. Lebih menyedihkan apabila mangsa kejahatan manusia kejam adalah warga emas yang tidak bersalah dan berdaya untuk melawan.

Tempoh hari, perkongsian dari saudari Intan Yusof di laman Facebook miliknya tentang ayahnya yang dalam keadan berlumuran darah akibat dibelasah teruk oleh sekumpulan perompak .



Kau nak rompak situ kau rompak la tak payah la nak pukul orang tua nie!
Semoga pelaku yang buat nie terjadi perkara yang sama dekat bapak kau macam nie, Tengok ape kau rase.
Tak tahan hati aku tengok abah malam tadi terlantar kat lantai dengan darah kemain banyak menitis. 
Bapak aku nie umur dah 60 lebih dah la hanat. 
Kau nak rompak situ kau rompak la tak payah la nak pukul orang tua nie.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Malam tadi dapat call abah kene pukul belasah teruk mase tengah kerja rase kepala otak jem, Macam macam timbul kat kepala otak nie.
3 orang muda belasah sorang orang tua, Semoga kau mampos cepat kene laggar lori taik hanat krokk krokkk.

Siapa tak naik angin sekiranya berlaku kepada ayah sendiri, tambahan pula sudah dimamah usia dan menjadi mangsa rompak hingga membelasah tanpa perikemanusiaan.

Abah sedang membuat rondaan dengan motosikal, kemudian..

Difahamkan, kejadian berlaku di Warta, Bangi atau di kenali sebagai KIPMALL Bandar Baru Bangi pada pukul 1 pagi sehari sebelum dia memuat naik status ini di Facebook. Ayahnya ketika itu sedang bekerja dan membuat rondaan dengan menaiki motosikal.


Abah dah pulih

Foto Kredit : LobakMerah


Sumber : Facebook Intan Yusof

No comments

Powered by Blogger.
a