Header Ads

(VIDEO) Cantik! Sekitar Malam Berinai Fasha & Aidil Aziz, Cute Je Fasha Sandha Menari Dengan Pakaian Tema Melayu Klasik



Meraikan hari bahagia mereka tidak lama lagi, pelakon Fasha Sandha dan Aidil Aziz telah mengadakan majlis malam berinai dengan tema Melayu Klasik. Pasangan merpati dua sejoli itu nampak cantik dan segak dalam busana berwarna ungu. Jelas terpancar sinar kebahagiaan di wajah Fasha.

Majlis itu berlangsung dengan cukup meriah sekali dihadiri ahli keluarga kedua-dua belah pihak, rakan artis dan media.

Fasha dan Aidil akan diijabkabulkan pada hujung minggu ini. Kami doakan agar segalanya dipermudahkan buat mereka berdua dan semoga kekal sehingga ke jannah.
Beberapa lagi foto sekitar kemeriahan majlis malam berinai Fasha dan Aidil.










. ‼️#majlisberinaiaidilfasha ‼️ . Alhamdulillah majlis berinai berjalan dgn lancar.Semua keluarga,saudara mara serta sahabat2 turut meraikan. Jadi dikesempatan ini,kami selitkan sekali kejutan utk @fashasandha bg meraikan hari jadinya pada 28 Mac. Semoga hari jadi bakal isteri sy pada tahun ini membawa sinar yg baru dalam hidup beliau di samping keluarga yg baru.Diharapkan kata2 & doa yg dilafazkan tadi di makbulkan oleh ALLAH SWT.aminn.. Tqsm @ippohafiz sebab memberi kejutan menyanyikan sebuah lagu. Terima kasih juga pada semua yg meraikan majlis kami.🤗 . ❤️SELAMAT HARI JADI SAYANG❤️ . “Mmg benar aku mencintaimu,mmg benar rasa menyayangimu,setulusnya rasa hati ini,hanyalah padamu..”. “Kuharapkan engkau yg terakhir,dalam hidup ini,setia bersamamu hingga hujung waktuku,kekal bahagia selamanya..” . #aidilfasha
A post shared by Aidil Aziz (@itsaidilaziz) on

(VIDEO) Fasha sempat menari di malam berinai


Sumber : Instagram 

No comments

Powered by Blogger.
a