Header Ads

Bayar Bufet Ramadan Mahal Tapi Masih Kena Beratur? Tak 'Update' Betul Lah! Ini Benda Wajib Korang Mesti Try Untuk Bufet Ramadan Tahun Ni!



Bulan Ramadhan adalah bulan yang paling dinanti-nantikan, selain daripada menjelangnya perayaan Aidilfitri, rata-rata umat Islam tak sabar untuk menanti dan nikmati juadah berbuka puasa yang dijual di Bazaar Ramadhan dan juga bufet Ramadan yang ditawarkan di hotel-hotel dengan harga pakej yang berpatutan dan boleh makan puas-puas!

Apabila tiba bulan Ramadhan, pasti kita akan lihat di merata tempat akan tergantung iklan banner yang memaparkan Bufet Ramadan. Ramai orang gemar untuk berbuka puasa di hotel dengan hidangan bufet Ramadan lengkap dari makanan berat seperti lauk kampung, aneka sup, pencuci mulut, minuman manis dan sebagainya. Tapi, pasti anda pernah lalui situasi nak berbuka di hotel, tetapi "fully booked" kerana anda terlambat buat tempahan tempat duduk. Ruginya!

Jangan risau, admin ada berita baik untuk menyelesaikan masalah anda!

Pelbagai Bufet Ramadan Dari Hotel Terkenal

Bila nak berbuka di restoran dan hotel, pastikan anda pilih hotel yang menawarkan harga berpatutan sesuai dengan juadah yang ada. Kalau ada harga promosi pun tak sempat nak buat tempahan juga!

Tapi macam mana nak pastikan kita ada tempat duduk di hotel atau restoran tersebut sekiranya kita tidak membuat tempahan awal kan ? Nanti penat je berpuasa selama lebih kurang 14 jam, kemudian tiba di Hotel untuk berbuka puasa, malangnya tempat duduk semua dah penuh. Sebab apa? Sebab anda terlambat buat tempahan tempat duduk. Sedih! Dah kesuntukan masa pula cari tempat lain untuk berbuka.

TARAA! tak perlu risau lagi! Penyelamat kita adalah aplikasi "FunNow", menerusi FunNow anda boleh buat tempahan awal tanpa risau dan juga boleh nikmati harga promosi yang paling murah!

Antara senarai hotel-hotel bufet yang terkenal kini pun boleh buat tempahan melalui FunNow dengan harga promosi berikut :









FunNow: Gaya Hidup yang Senang!


Jom sama-sama kita ambil tahu apakah itu aplikasi FunNow! FunNow adalah satu aplikasi yang boleh menyenangkan gaya hidup anda dengan jimatkan masa untuk orang yang sibuk bekerja. Kalau anda sebagai seorang yang suka pergi spa, merawat kuku, beraktiviti, membuat tempahan seperti tempahan makanan, hotel atau apa-apa sahaja, semuanya ada dalam aplikasi FunNow!

Teknologi semakin maju, jom updatelah bersama kaki share buat tempahan di mana-mana sahaja dalam saat dengan FunNow lebih senang & jimat masa. Gaya hidup yang sempurna hanya di hujung jari kita!

BUKAN ITU SAHAJA!!!!

Ada lagi Tiket Wayang Upin & Ipin PERCUMA dari FunNow!

Tentu korang dah tahu filem terbaru "Upin & Ipin Keros Siamang Tunggal" kini sudah ditayangkan di pawagam. Ramai kanak-kanak dah tak sabar-sabar nak ajak mak ayah mereka menonton filem ini.


Sini peluang untuk korang bagi surprise untuk anak dengan tiket wayang Upin & Ipin PERCUMA! Ye PERCUMA! tak perlu tunggu dan beratur panjang di pawagam beli tiket lagi, FunNow bagi FREE je! Cara-cara dapatkan tiket wayang adalah mengikuti pembelian pakej seperti berikut:

Langkah 1 : Muat Turun Aplikasi FunNow
Langkah 2 : Beli pakej dalam kategori Upin & Ipin

Pakej Bawah RM100 : Cabutan betuah 2 X Tiket Wayang Upin & Ipin 

Pakej Atas RM100 : Dapat 2 X Upin & Ipin Tiket Wayang, LIMITED value RM40



Tunggu apa lagi? Muat turun aplikasi FunNow sekarang melalui Apps Store atau Play Store dan dapatkan diskaun RM20 untuk pembelian pertama denan gunakan promo kod "UpinIpinFun".

Untuk maklumat lanjut seperti :

Cara-cara dapat tiket wayang percuma, tekan sini.
Bagaimana tebus tiket filem di GSC, tekan sini.
Dan juga boleh layari laman Facebook FunNow atau laman web rasmi FunNow!

No comments

Powered by Blogger.
a