Header Ads

Dapat Bercuti 6 Hari 5 Malam, Hanya Dengan Beli Smartphone Vivo & Berpeluang Nikmati Hadiah Bernilai RM40,000!



Vivo Malaysia ada berita baik untuk anda!!!

Beli Smartphone Vivo Dan Berpeluang Untuk Menang Hadiah Utama Percutian Ke Destinasi Menarik Selama 6 Hari 5 Malam Atau Wang dan Hadiah Bernilai Lebih RM40,000!!! 



Sebelum tu, anda kena tengok dulu video ni!



Vivo Malaysia telah mengadakan pertandingan “Travel Around The World With Vivo” sempena Hari Raya yang kian tiba. Dengan setiap pembelian mana-mana smartphone Vivo, pembeli berpeluang untuk memenangi Hadiah Utama percutian ke destinasi menarik Selama 6 Hari 5 Malam pilihan mereka samada Jepun, China, Korea, Turki, India, Mekah, Croatia, Greece, Egypt, Perancis, Jerman, Australia atau Itali.

Seronokknyeeee!

Dengan hanya membeli mana-mana smartphone Vivo dari kedai rasmi Vivo (kecuali kedai Telco), dan hantar nombor IMEI smartphone itu ke halaman rasmi WeChat Vivo. Seorang pemenang yang bertuah akan mendapat dua tiket untuk pakej percutian ke destinasi yang diingini. Selain itu, hadiah berbentuk tunai dan hadiah bernilai lebih RM 40,000 boleh dimenangi juga, termasuk tiga 1st Prize berharga RM 1,888 untuk satu hadiah.





“Kami amat teruja untuk memberikan ganjaran kepada pengguna setia pada pertandingan ini, dan saya harap anda akan menuju ke outlet Vivo yang terdekat untuk memasuki pertandingan ini. Jika anda ingin membeli smartphone baru, ini adalah peluang yang terbaik untuk membeli. Vivo Malaysia juga amat berbesar hati untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada rakan Muslim kami.” kata CEO Vivo Malaysia, Mike Xu.

Pengguna yang membeli smartphone Vivo di pengedar rasmi Vivo akan diberikan kod QR untuk diimbas, dimana mereka perlu untuk hantar nombor IMEI smartphone Vivo yang baru sahaja dibeli pada laman cabutan bertuah di WeChat. Pertandingan bermula dari 25 Mei 2019 sehingga 9 Jun 2019.

Beli smartphone Vivo secara online di https://www.vivostore.com.my atau cari pengedar rasmi Vivo yang terdekat di www.bit.ly/WhereToBuyVivo

Untuk info lanjut, sila layari halaman rasmi Facebook Vivo di https://www.facebook.com/VivoMalaysia

No comments

Powered by Blogger.
a