Header Ads

TERBARU! Dapatkan VIVO 'V15 Blossom Pink' Edisi Terhad, Ada Hadiah Menarik Untuk 1000 Orang Pembeli Pertama!


Ada berita baik! Terbaru, Vivo Malaysia memperkenalkan smartphone Vivo V15 Blossom Pink. Cantik sangat warna dia soft-soft je! 

Katanya smartphone edisi terbaru ni sangat terhad tau dan akan ada di pasaran bermula 18 Mei 2019. 

2 hari je lagi guys!!!




Harga Vivo V15 Blossom Pink edisi terhad ni cuma RM1,299 je!




Menariknya, 1000 orang pembeli Vivo V15 Blossom Pink yang terawal akan dapat baucar SimplySiti. So korang boleh guna baucar tersebut untuk beli apa-apa barang sahaja dalam Koleksi Merah SimplySiti yang terbaru. Bestnya!

Vivo V15 Blossom Pink telah dirasmikan pada tempoh hari oleh Mike Xu iaitu selaku CEO Vivo Malaysia dengan duta Vivo Malaysia iaitu Dato' Seri Siti Nurhaliza.





Apa yang best tentang Vivo V15 Blossom Pink ni? 

Vivo V15 Blossom Pink berkongsi spesifikasi yang sama dengan V15, yang dilengkapi dengan Kamera Hadapan 32MP yang pertama di dunia yang memberikan pengalaman yang lebih baik pada selfies manakala Ultra FullView Display memberikan anda pandangan dan perspektif yang lebih luas.

Ia juga dilengkapi dengan Kamera AI Triple yang dilengkapi dengan 24 juta unit photosensitive dalam kamera utama, Kamera 8MP AI Super Wide-Angle, Kamera Kedalaman 5MP yang membantu anda menangkap setiap momen.


V15 Blossom Pink juga dilengkapi dengan RAM 6GB dan penyimpanan 128GB manakala bateri 4,000mAh memanjangkan tempoh penggunaan smartphone anda. Orang yang 24 jam dengan phone dan tak sempat nak cas tu ini lah pilihan terbaik untuk anda!

JANGAN LUPA join contest, ada hadiah bernilai lebih RM100,000 menanti anda!

Oleh kerana siri V15 dikenali sebagai 'telefon pintar mesra swafoto', Vivo Malaysia juga mengingatkan orang ramai bahawa terdapat lebih daripada 
RM 100,000 dalam bentuk tunai dan hadiah boleh dimenangi dalam contest/pertandingan "Vivo V15Pro Top Influencer - 32MP Perfect Selfie"!

Maklumat lanjut boleh didapati di http://www.facebook.com/VivoMalaysia


Join peraduan & menangi hadiah sebanyak RM114,000!

Satu lagi peraduan yang kini dianjurkan oleh Vivo Malaysia ialah Kejohanan Kebangsaan PUBG Mobile Malaysia 2019 (PMNC 2019) dengan jumlah hadiah sebanyak RM114,000 untuk dimenangi. Pendaftaran kini dibuka dan pusingan kelayakan Kuala Lumpur akan diadakan pada 01 Jun 2019 di Sunway Velocity Mall.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai ketua Kejuaraan Kebangsaan PUBG Mobile Malaysia di atas ke http://www.pubgmobile.com/MY/PMNC2019/


No comments

Powered by Blogger.
a