Header Ads

'Jangan Jadi Plastic Ok Dengan Kawan-Kawan Uolls' - Janna Nick Begang Dan Sindir Pedas Pada Rakan Artis Yang Pura Baik.


Baru-baru ini selebrit Janna Nick telah update di Insta Storynya berkaitan dengan sindiran terhadap selebriti 'plastik' mencetuskan pelbagai tanda tanya.Janna Nick merasa begang sehingga dilabelkan seseorang dengan begitu sekali.

"Saya tak komen fasal ini sebab bagi saya, yang plastik tu biarkan plastik. Kalau boleh saya tak nak libatkan dengan orang seperti itu. Status yang saya muat naik itu memang ditujukan pada individu tersebut dan harap dia terasa la. Saya tak nak dedah siapa orang itu. Tapi orang tu jarang nampak tapi dia cuba untuk merapatkan diri dengan saya."

Menerusi di Mstar Online dia mengatakan status itu ditujukan buat seorang selebriti yang berpura-pura baik semata-mata kerana ingin mendekati dan rapat dengan dirinya. Namun, Janna tidak mahu mendedahkan siapakah orang yang dimaksudkan kerana tidak ingin terlibat dengan individu yang berperangai sebegitu.




"Ada kejadian-kejadian yang membuatkan saya nampak diri dia tu plastik. Saya dah lama tak tahan benda, cuma lama-kelamaan saya belajar menerima. Saya bukan orang yang bermuka-muka dan saya orang yang sangat jujur. Kalau dia nak plastik dengan saya, tak payah la."




Sumber : mStar Online.
FACEBOOK triherbs

No comments

Powered by Blogger.
a