Header Ads

Nam Ron Diketepikan Di Stesen Televisyen Popular,Gara-Gara Tidak Ada Rupa.


Beberapa tahun ini,kualiti drama tempatan telah dikatakatakn agak merundum.Mencapai ke satu kualiti yang boleh dianggap berjaya. Bukan sahaja menyajikan drama cinta semata-mata, tetapi pilihan pelakon yang sama  berulang kali menghiasi kaca televisyen juga membuatkan penonton muak dan hilang “selera” untuk menonton karya tempatan.

Pelakon Nam Ron yang memang dikenali sebagai seorang artis yang berkualiti meluahkan rasa kecewanya apabila namanya ditolak oleh sebuah stesen televisyen popular tempatan gara-gara tidak mempunyai wajah yang kacak.

Sudah menjadi trend sekarang untuk stesen televisyen  mencari artis dengan pengikut yang ramai. Namun, populariti seseorang artis itu tidak semestinya membuktikan mereka seorang pelakon yang berbakat ataupun berkualiti.

Populariti lebih penting daripada kualiti.“Tweet” berkenaan mendapat reaksi daripada netizen yang turut tidak berpuas hati dengan tindakan stesen televisyen tersebut selain meluahkan rasa kecewa mereka  dengan industri lakonan tempatan yang mengutamakan mereka yang berwajah komersial sahaja untuk melariskan sesuatu drama ataupun filem. 








-www.kakishare.tv
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a