Header Ads

Netizen Kecam Rekaan Baju Seperti 'Sotong',Ini Respon Pedas Datuk Rilzalman.


Pereka fesyen tersohor negara, Datuk Rizalman Ibrahim sekali lagi menjadi mangsa kritikan netizen dan kali ini melibatkan rekaannya umpama seekor sotong.

Busana putih untuk jutawan, Norhaili Ahmad Mokhtar yang juga Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif EB Champions United itu dikritik dan dilabelkan dengan beberapa nama seperti puding, bulu tangkis dan kebanyakannya menganggap rekaan itu seperti sotong kurita.

Bagaimanapun Rizalman mempertahankan busana tersebut direka bersesuaian dengan wanita itu yang memakainya pada majlis berkenaan untuk menerima penghargaan tertinggi.


“Seorang pereka yang sensitif dan peka akan mengetahui bahawa rekaannya itu setaraf atau tidak dengan keadaan sekeliling. 

“Untuk seorang juara seperti beliau pada malam itu, beliau juga berhak untuk memakai busana ‘sang juara’. 

“Bayangkan kalau kostum dia tak ‘sotong’... mesti beliau kelihatan seperti cumi-cumi atau plankton tenggelam di tengah lautan manusia,” kata Rizalman di laman sosial Instagramnya pada Selasa.

Tertanya pula kami mengenai harga sebenar rekaan ini.Ada benarnya, seseorang yang diraikan pada malam itu seharusnya kelihatan lebih bergaya daripada yang lain bukan?





A post shared by Norhaili Ahmad Mokhtar (@ellybillionaire) on

I dedicate this triumphant to my people, my centre of energy, my community, the dedicated @ebwarriors ! I am beyond speechless when we closed the year of 2017 with 228 MILLION total of sales. This is our winning, a testament of our hard work. Allahuakbar, the rezeki is abundance out there. Thank you Datuk, Datin, Mr and Miss for your trust in choosing my agency to manage your future! . . #hautecouturebyrizalman #EBW228jutaTGS2017 #EBWSedekadKemenangan #EllyBaDecade #Uplineaku10tahunno.1 #decadeofGREATNESS #decadeofEXCELLENCE #decadeofWINNING #EBW228jutaTGS2017 #EBWSedekadKemenangan #EBWaDecade #EBW10tahunjuara #EBWagencyNo1diPublicMutual #EBW #ebwarriors #ebc #ebccommunity #publicmutualberhad #publicmutual #unitamanah #dontwastetimechoosingothers #jointhe10yearsno.1agency #2019confirm500juta
A post shared by Norhaili Ahmad Mokhtar (@ellybillionaire) on

Sumber : Mstar Online.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a