Header Ads

'Saya Dapat Rasakan Hubungan Intim Kami Tak Seperti Dulu' - Suami Keliru Dan Luah Hati Adakah Ini Tanda Isteri Curang??


Saya dah berkahwin hampir 7 tahun.. Awal perkahwinan kami Alhamdulillah. Semasa isteri saya mengandungkan ank ke-2 sedikit perubahan pada diri yang saya dapat rasakan Hubungan intim kami tak seperti dlu. Bole dikatakn dalam sebulan tu 1 atau 2 kali sahaja. Bile saya peluk die semasa nk tidur tangan saya kene tepis.

Sampaikn saya tidur luar la. Kemudian nampk pula isteri kerap dengan handphone Bile ditanya kata nya main game. Die pun berubah jadi dingin dengan saya. Bila saya tegur salah die. Memang jadi perang besar dan die akan keluar rumah kadang sampai 2minggu. Pernah juga lebih 1 bulan. Saya telan je semunya. Isteri saya kalau pulang kerja memang jarang sekali terus mandi. 

Ade sekali tu die balik je terus kelam kabut mandi dan yang buatkan saya lebih pelik panties yang die guna siap dh cuci. Macam2 la dalam fikiran saya. Then saya cuba la cakap apa yang saya nampak perubahan pada dia. Terus saya balik kene marah. Dia kata saya ni suka menuduh die bagai.

Sejak daripada tu saya akan perhatikan je gerak geri die. Sampaikn panties2 setaky die saya akan hitung dan saya simpan. Tak tahu macam mane tegerak hati saya nak cek almari. Saya perasan ada 1 panties setaky die tak ada. Saya ingat ingat kan balik memang tak ada die pakai mase tidur dengan saya. Bile saya tanya die. Senang betul die jawab “ntah”. Then saya pulak kene tuduh kata die saya bawak bagi perempuan lain.



Baru baru ni pulak. Bile saya whatsapp die. Die tak reply msg saya. Tapi saya tengok die online. Bile saya tanya dia kata die tertidur. Walhal saya tengok lama ne die online. Bila saya tegur macam tu, terus die block saya kat semua channel la. FB INSTA WHATSAPP etc sampai la hari ni saya kena block. 




FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a