Header Ads

Hazard Terbukti Digilai Ramai Gadis Kerana Punggung Yang Seksi.


Kisah romantis Romeo dan Juliet sudah sering kita dengar di dalam sebuah filem ataupun drama. Namun, dalam kisah nyata jarang jumpa seseorang yang memiliki komitmen tinggi mengenai cinta.

Berbeza dengan kehidupan pemain bola sepak popular yang lain yang menghabiskan banyak waktu di luar. Hazard mengaku lebih gemar  berada di rumah bersama keluarganya kerana itu membuatnya bahagia.  Natasha melahirkan anak pertama mereka Yannis Hazard pada tahun 2010 ketika Hazard berusia 19 tahun. Tiga tahun kemudian, Leo Hazard lahir. Hampir setahun yang lalu, mereka dikurniakan anak ketiga iaitu Samy.

Bersama Natasha Van Honacker, pemain Chelsea tersebut mampu membuat kisah yang begitu menyentuh.Sebagai pemain bola sepak profesional, Eden Hazard ternyata memiliki kisah cinta yang begitu luar biasa.



“Saya bukannya pemain yang  mengambil kesempatan bergambar-gambar dan kongsi dengan umum. Sangat penting untuk menjaga kehidupan peribadi dan itulah yang telah selalu saya lakukan,”ujar Hazard ketika wawancara dengan London Evening Standard.

“Saya tidak suka berfoya-foya, saya merasa lebih selesa di rumah. Itu adalah pilihan hidup saya. Tentu saja saya kadang-kadang ke luar untuk makan bersama teman-teman. Tapi jika anda punya segalanya yang diinginkan di rumah, kenapa harus mencari di tempat lain!,” tambahnya



Salah satu rahsia Hazard digilai ramai gadis adalah dia memiliki body balance yang sangat baik, adalah memiliki punggung yang agak besar sehinggakan dia terlihat seksi.

Sumber The Independent.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a