Header Ads

Kelibat Lelaki Misteri Di Dewan Negara Telah Terjawap...Rupa-rupanya Adalah...


Jika semalam, Dewan Parlimen digamatkan dengan tindakan blok pembangkang diketuai Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi membuat protes dan keluar beramai-ramai daripada Dewan Rakyat ketika proses angkat sumpah ahli parlimen, hari ini persidangan Dewan Negara juga turut menyajikan kisah yang tersendiri, tetapi lebih misteri.

Tweet ucapan tahniah Dr Ali Hamsa itu tidak ada apa yang pelik sehinggalah diteliti ada sesuatu yang pelik dengan gambar berkenaan. Penampakan lelaki tua berambut panjang di belakang seorang senator dipercayai berketurunan India mengundang tanda tanya.

Imej lelaki misteri tersebut dilihat berada di belakang salah seorang lelaki. Namun berdasarkan gambar tersebut, kami mendapati hanya bahagian kepala lelaki misteri tersebut sahaja yang kelihatan.




”Tahniah kepada semua senator-senator lantikan baharu yang mengangkat sumpah sebagai ahli Dewan Negara hari ini. Selamat menjalankan tugas untuk rakyat dan negara!,” katanya.

Malahan jika benar lelaki misteri itu adalah hadirin di dalam dewan, dia sepatutnya harus akur dan memakai pakaian rasmi. Selain itu, lelaki berkenaan dipercayai duduk di tempat yang sama dengan senator di depannya.

Namun ada juga beberapa orang netizen tampil dengan beberapa jawapan antaranya menyatakan bahawa lelaki misteri tersebut mungkin tetamu senator dalam majlis tersebut.

”Itu tetamu senator,” kata seorang netizen yang lain.








Sumber : Twitter Tan Sri Dr. Ali Hamsa.
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a