Header Ads

'Dah Yang Pasti Sharnaaz Babi Dalam Tu..?' - Netizen Bikin Sharnaaz Naik Hantu?


Sebelum ini pelakon Saharul Ridzwan pernah menerima ugutan bunuh hanya kerana penonton terlalu marah dengan watak Shah dalam drama Jangan Benci Cintaku.

Malahan, Niena Baharun turut terkena tempiasnya apabila ada netizen yang menghantar mesej yang mengugut mahu menendang sehingga dia keguguran!

Sedang bersiaran di slot Akasia ketika ini adalah Cinta Bukan Kristal lakonan Sharnaaz Ahmad dan Ayda Jebat. Drama berkenaan mendapat sambutan hangat penonton sehinggakan ada yang terlalu marah dengan abang ipar kepada Neelofa.


Antara lain dia merujuk kepada watak Sharnaaz yang sudah beristeri dan mempunyai 2 anak namun masih berlaku curang.Mungkin kerana terlalu terkesan dengan lakonan mantap Sharnaaz, seorang netizen menggelar Sharnaaz dengan kata-kata kesat. 

Respon pedas berkenaan diakhiri dengan emoticon senyum.Individu berkenaan turut meluahkan kemarahannya menerusi beberapa tweet. 


Namun akaun berkenaan dilihat meletakkan pada mode private setelah Sharnaaz membalas tweetnya sebelum itu.Kebanyakannya berkisar mengenai watak-watak dalam drama itu yang disulami dengan kata-kata kesat.

Sumber: Sharnaaz Ahmad
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a