Header Ads

Pernah Alami Penyakit Ekzema, Jutawan Ini Dedah Kisah Disebalik Pahit Getir Yang Dialaminya..


Antara simptom ekzema yang biasa berlaku ialah kekeringan dan kegatalan pada kulit yang mana telah dialami hampir 20% daripada jumlah kanak-kanak (secara kasarnya satu dalam lima orang) dan kira-kira 4% daripada jumlah orang dewasa.

Apakah itu Ekzema? Ekzema sama seperti masalah kulit yang lain juga seperti dermatitis dan alahan lebih mudah untuk dijangkiti kepada mereka yang memang memiliki kulit yang kering, sensitif atau mengalami masalah sistem imun.

Manakala bagi orang dewasa pula, simptom-simptomnya akan lebih teruk berbanding yang dialami oleh kanak-kanak. Kajian juga menunjukkan bahawa bayi dan kanak-kanak biasanya dapat mengatasi ekzema ini secara normal pada awal usia mereka.



(KENAPA SAYA ASASKAN SCAR SERUM - PENGALAMAN SENDIRI)

Saya merupakan salah seorang yg memiliki masalah eczema dan parut dan yang ketara terutama di ibu jari tangan dan buku lali. Kadang-kadang memang ada rasa malu lebih-lebih lagi bila orang tanya "kenapa jari tu" tak larat nak explain dan macam-macam petua dan ubat dicadangkan. 


Kemudian,akhirnya saya terjumpa dengan satu produk ini.Saya pun cuba satu produk yang diberi nama scar serum dan mula pakai.Alhamdulilah dengan izinnya lepas lebih kurang dua minggu parut eczema pudar saya. Sebelum ini memang tebal. Lepas minor surgeri di tangan saya. Saya mula rekemen kat orang lain cuma ada yang tak mampu terutama yang parut besar dan banyak. 

Bermula dari situ saya terfikir untuk keluarkan scar serum keluaran sendiri dengan HARGA LEBIH MAMPU MILIK. Tapi bagaimana?? BUKAN MURAH nak hasilkan produk sendiri. Dipendekkan cerita saya berhasil dapatkan produk pada harga yang berpatutan. Macam mana nak jual pada harga yang mampu milik? 

Namun,saya juga menghasilkan produk dengan pelbagai cara sekalipun. Akhirnya terhasil dan diberi nama Arderm.

Alhamdulillah, dengan izinnya kini Arderm mampu tawarkan scar seum siri kepada pelanggan produk premium pada harga minimum.
Bagaimanapun,Scar Serum ini juga boleh merawat dan membantu pelajar melecur teruk dimuka dan tangan

Dengan Izin Allah, hajat untuk mula mengeluarkan Scar Serum tercapai dan saya ingin berkongsi pengalaman membantu sorang pelajar yang datang ke Booth Arderm semasa pameran Promosi Arderm untuk bertanyakan tentang Scar Serum. Kisahnya, pelajar ni secara tidak sengaja lempar botol penyembur nyamuk dekat ungun api dan penyembur tu meletup kene sebelah badan dia muka dan tangan yang melecur teruk.

Alhamdulilah..Selepas hampir dua bulan lebih menggunakan Scar Serum sumbangan Arderm parut hampir pudar dan pada saya dan keluarga Arderm.Keceriaan yang kembali tergambar di wajah adik ini satu kepuasan dan kesyukuran bagi saya...Aamiinn.


INI NAK KONGSIKAN CERITA DISEBALIK SALAH SEORANG PENGGUNA YANG PERNAH ALAMI PARUT JERAWAT YANG TERUK

Dulu ada masalah jerahwatt, dah settle masalah tu, sekarang parutt jerahwatt pulak susah nak hilang. Macam Cik Ita ni, macam macam produk dia guna, nak tau mana yang berkesan? Teruskan baca.

" Hai, saya Ita. Dulu muke saya penuh jerahwat terutama bahagian dahi dan pipi. Masa tu macam-macam produk dalam drugstore saya guna sebab nak cari yang serasi.

Alhamdulillah memang jerahwat makin kecutt. Makan masa sikit. Masalahnya bila semua jerahwatt tu kecut, parutt jerahwatt yang itam itam ni macam melekat pulak kat muke.

Nak cover parutt tu terpaksalah tepek foundati0n bila nak keluar rumah. Kalau tak cover, serius nampak hodoh sangat. Part ni saya try hampir semua produk tapi semua takde kesann.

Sampailah saya kenal Scar Serum dari Arderm Beauty. Memang makan masa, tapi 1 botol je dah nampak sikit perubahan. Saya pakai 2x sehari, 1x sebelum apply foundati0n tiap pagi dan 1x selepas cuci muke untuk tido.

Jenis saya, kalau guna produk, saya akan habiskan 1 bekas/botol sebelum tukar another produk. Mulanya ingat Scar Serum dari Arderm Beauty ni sama jelah macam yang lain. Rupanya tak! Macam ada sentuhan ajaib gituww, huhu. Over pulak.

Jadi saya decided nak teruskan dengan botol kedua dan hasilnya paruttt jerahwatt yang bermastautin kat muke ni hampir pudar sepenuhnya ! Nak nangis rasa, bila saya sengaja skip foundati0n pergi kerja, ramai tegur kulet muke saya nampak chantikk.

So pada korang yang buntu nak hilangkan parutt degil kat muke tu, saya rekemen sangat Scar Serum dari Arderm Beauty ni. Dijaminn berkesann ! "

Itu serba sedikit dari pengalaman dan cerita yang saya kongsikan pada anda.Kalau anda nak keterangan lanjut atau lebih terperinci tentang cerita disebalik penyakit ini dan boleh semua.Rata-ratanya ramai yang mengunakan produk ini hasilnya memang terbaik.Apa-apa pun boleh pergi ke facebook Arderm Beauty https://www.facebook.com/arderm/ atau Instagram Arderm Beauty https://www.instagram.com/arderm_beauty/



No comments

Powered by Blogger.
a