Header Ads

'Rakan saya telah beri duit deposit dan akhirnya dia tak hadir' - Lelaki Ini Mengamuk Dan Bongkar Aliff Aziz Songlap Duit Orang??


Kuala Lumpur Kaki Share: Dipetik dari facebook milik perkongsian dari akaun Rashidi Ramli yang menyatakan bahawa selebriti iaitu Aliff Aziz yang mengatakan songlap duit orang.

Pada kenyataan status tersebut mengatakan telah ramai yang tertipu dengan artis tersebut.

Ini kenyataan yang dipetik di facebook tersebut : 



TOLONG VIRAL! ALIFF AZIZ SONGLAP DUIT ORANG!!
======================================

Padahal dia call saya banyak kali untuk pinjam duit. Lepas saya tak layan dia cuba taktik lain dengan buat tawaran utk promote produk saya NK EXCLUSIVE PARFUM sampai jadi hingga 8 minggu. Walaupun saya cuba menolak banyak kali dia tetap ganggu saya call dan whatsapp. 
.
Selepas mendesak banyak kali dengan tawaran dan janji manis saya hanya bagi sejumlah amaun actually ribu jugak bukan ratus ya, selepas bagi duit dia cuba ugut saya banyak kali lagi utk transfer lagi duit kalau tak dia tak akan promote.
.
Selepas saya bekeras tak nak bagi duit lagi dia cakap hanya akan post sekali sahaja walhal janji sblm nya utk 8 minggu.
.
Dalam masa sama, rakan lain juga terkena. Rakan lain merupakan organizer event, dia jemput aliff aziz sebagai artis jemputan. Rakan saya telah beri duit deposit dan akhirnya dia tak hadir event itu dan rakan telah menanggung rugi dan turut dimarahi vendor krn cuba menipu krn artis yg dijanjikan tak muncul walhal aliff aziz cancel last minit dan tidak ingin melakukan refund walaupun satu sen!
.
Hati2. Ini bukan cubaan utk menjatuhkan mana2 pihak. Tapi saya terpanggil sbg org yg teraniaya utk maklumkan pd umum agar tak ada lagi yg tertipu dgn manusia berpura pura ini. Cubaan utk meminta semula duit dan buat report telah diugut oleh beliau krn dia ada peguam sendiri!! Apakah?? Sedangkan kami org teraniaya tapi diperlakukan spt ini. Allahuakabrrr















Sumber : Facebook Rashidi Ramli

JANGAN LUPA LIKE DAN SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAKI SHARE

No comments

Powered by Blogger.
a