Header Ads

'Semalam Satu Pertanda,Allah Bagi 'Teaser' Dulu' - PU Amin


Insiden itu turut dirasai di beberapa tempat seperti di Putra Perdana, Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Puncak Alam, Puncak Jalil, Klang, Banting, Sepang, Petaling Jaya, Bangi dan kawasan sekitar yang berdekatan.

Dalam kejadian sekitar jam 7.30 malam - 8.00 malam, bunyi guruh itu bukanlah bunyi guruh yang biasa, tetapi ia berbunyi lebih lama sebanyak dua kali. 

Ada yang menyangka insiden itu merupakan tanda-tanda gempa bumi, tidak kurang juga membuat spekulasi mendakwa angkara HAARP. 

Namun dalam kenyataan itu juga PU Amin juga telah memuatnaik satu kenyataan bahawaa apa yang berlaku adalah Amaran atau teguran dari pencipta alarm atau pesanan ringkas dari maha pencipta.



Antara kapsyen yang diberikan pada PU Amin ini: 

"Perasan tak tadi ? geng yang duduk area cyberjaya hingga kawasan puchong pasti terasa . Semacam bunyi kereta api melintasi sesuatu kawasan . Kuat juga , ingat aku sorang je perasan . Kebetulan hari ni hujan lebat tak berhenti . Ya , mungkin fenomena alam , mungkin juga Tuhan pasang ‘Alarm’.."

"Sesuatu bakal berlaku . Aku pesan , berhentilah sekejap buat benda bukan bukan , korang boleh marah aku , tapi korang tak dapat nak marah Allah . Sampaikan pesanan ini pada semua . Petanda Tuhan itu pasti ."





Apa yang berlaku semalam satu petanda . Begitulah situasi yang akan dihadapi manusia , bila matahari pula terbit di bahagian barat . Ketika itu pintu taubat sudah tertutup , manusia pula tidak berasa mahu meminta ampun . Mereka tertipu dengan kesenangan dan keseronokan hidup .

Ada pula manusia yang langsung tidak mengendahkan fenomena matahari terbit di bahagian barat , padahal itu adalah tanda kiamat besar bakal berlaku . Mereka hanya ambil kamera dan simpan gambar gambar menarik matahari bila terbit di bahagian barat .

2-3 hari ni Allah Swt tunjukkan sesuatu , kiamat berlaku dengan cara yang diberitahu . Allah bagi teaser dulu . Masa nak kiamat nanti , langit gelap , matahari hilang cahaya , asap keluar dari perut bumi , gempa bumi dan hancur kesemua nya sekali.

Bertaubatlah . Aku dan kamu .



Sumber : PU amin
FACEBOOK KIM SKIN

No comments

Powered by Blogger.
a