Header Ads

Terbaiklah! Si Comel Yusuf Iskandar Digelar 'Verified' Di Instagram,Dah Macam Artis Popular


Pasangan pelakon iaitu Hairul Azreen dan Hanis Zalikha yang sering peminat suka tengok dengan pelbagai keletah dan aksi sejak dilahirkan 
iaitu Yusuf Iskandar.

Namun,dia tidak memerlukan populariti ibubapanya.Dia juga merupakan antara yang paling popular di Malaysia sehingga turut memenangi sebuah anugerah yang dianjurkan pada tahun lalu.

Terbaru akaun Instagram milik Yusuf telah diiktiraf ‘Verified’ oleh Instagram. Untuk anda yang tidak tahu, tanda ‘Verified’ yang berwarna biru itu diberikan buat mereka yang telah disahkan oleh pihak Instagram sebagai ‘public figure’ , selebriti mahupun mana-mana pertubuhan yang mewakili jenamanya tersendiri.

Bagaimanapun,Yusuf juga mempunyai pengikutnya yang mencecah 2.4 juta di Instagram. Selebriti kanak-kanak pertama di Malaysia yang memperoleh tanda biru tersebut dan barangkali mewakili semua kanak-kanak juga.

” Alhamdulillah, Yusuf sekarang ini berada di fasa ingin tahu semua benda disekelilingnya. Mengenai soal didikan pula, kami sebenarnya tak galakkan dia bermain gajet macam telefon bimbit malah dia sendiri pun kurang berminat. Mungkin sebab dia sudah terbiasa dengan buku dan permainan sekitarnya membuatkan minatnya ke arah itu. Saya tak cakap bermain dengan gadjet itu salah dan tak boleh, cuma bagi kami kalau boleh tidak mahu galakkannya”




Meskipun baru berusia 2 tahun, Yusuf juga petah berkata-kata membuatkan pengikutnya juga terhibur.Anaknya juga kini sedang aktif mempelajari benda-benda sekelilingnya dan sifat ingin tahu itu begitu menonjol dalam dirinya.

Bagi mereka, Yusuf lebih gemar pada buku dan juga mahu anak kesayangan mereka itu belajar dengan menggunakan pendekatan yang lebih telus dan semulajadi. turut tidak galakann Yusuf bermain dengan alat gadget mereka seperti telefon bimbit dan papan sesentuh.





A post shared by Yusuf Iskandar Hairul Azreen (@theyusufiskandar) on  



-www.kakishare.tv

 JANGAN LUPE SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAKI SHARE

No comments

Powered by Blogger.
a