Header Ads

12 Wajah Kurus Baru Zarina AF2 Yang Persis Gadis Korea, Yang No 3 Cantik!

Zarina AF2 atau Zarina Noordin dia mula dikenali ramai setelah menyertai pertandingan televisyen realiti, Akademi Fantasia Musim 2. Selain itu, dia juga merupakan anak saudara kepada Salwa Abdul Rahman, seorang penyanyi era 1980-an. Dia telah tersingkir pada minggu keenam iaitu pada 17 Julai 2004 dalam pertandingan Akademi Fantasia Musim 2.
Kalau kita imbau masa lalu pada malam 11 Jun 2011 iaitu bersempena dengan Konsert Kenangan Afnil, para juri yang terdiri daripada Kudsia Kahar, Adnan Abu Hassan dan Siti Hajar telah sebulat suara untuk memilih Zarina sebagai pemenang pertandingan tersebut. Zarina telah membawa pulang hadiah berupa sebuah kereta Proton Pesona Elegance. Beliau telah membawakan lagu Goyang Inul pada konsert tersebut dengan mewakili kumpulan AF2. Antara bekas pelajar Akademi Fantasia yang turut menyertai pertandingan tersebut ialah Rosma (AF1), Kefli (AF3), Diddy (AF4), Syawal (AF5), Ika (AF6), Zizie (AF7), Ain (AF8) dan Raqib (AF9) konsert tersebut telah berjaya. 
Setelah lama senyap dalam dunia nyanyian dan lakonan kini Zarina AF2 tampil dengan wajah baru kini dia yang lebih menarik, berat badannya semakin kurus dan kulitnya makin putih, bak kata orang ibarat wanita Korea kalau korang tak percaya korang tengok sendiri.













No comments

Powered by Blogger.
a