Header Ads

'Ada masa sihat ada masa sakit' - Video Anwar Menari Ala MGR,Dapat Macam-macam Respon


Rata-rata netizen menegur suami timbalan perdana menteri itu kerana bimbang dengan masalah kesihatan yang dialaminya beberapa bulan lalu.

Tindakan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim naik ke pentas dan menari mengiringi persembahan penyanyi mirip MGR ketika menghadiri Majlis Malam Komuniti India di sini malam Khamis mengundang pelbagai reaksi netizen.

"Bukan apa, baru-baru ni dia sembang sakit tulang belakang. Tapi menari beria pulak. Mungkin doa sahabat dia Yusuf Qardawi, dia cepat sembuh sakit belakang." kata Aliff Papastathopoulos.

"Hari tu bukan main lagi berbalut tangan sakit mcm nak putus tangan tu... ni boleh pula berjoget lambak bagai." kata Zubir Abdullah.



"Sihat bakal PM ni. Ni yang kita nak... bila lagi?." kata Nizam Ali.

"Allah beri rahmat kpd kamu terlepas dari seksa dunia... apakah sepatutnya kamu balas dengan joget bersukaria? tunjuklah contoh yang baik." Kata Enchewel Derahman.




JANGAN LUPE SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAKI SHARE

Ada segelintir netizen yang menganggap perbuatan itu sebagai sesuatu yang tidak wajar ditunjukkan bakal perdana menteri. Namun disebalik kecaman itu, ada netizen yang menganggap video tarian itu tidak perlu dijadikan isu.

"Manusia ni ada masa sihat ada masa sakit ada masa sedih ada masa bergembira. Itulah putaran kehidupan, semua tu setiap orang pernah rasa. Normal je kot...yangg tak normal tu orang-orang yang komen seolah-olah dia tak pernah sakit tak pernah sedih dan tak pernah nak berseronok." kata Nor Azlina.

"DSAI tu bukan sesiapa lagi dalam pemerintahan kerajaan sekarang. Apa yangg kau orang nak marah sangat." kata Zalina Jamiron.



No comments

Powered by Blogger.
a