Header Ads

Bercinta Selama 6 Tahun! Akhirnya Kekasih Kahwin Dengan Wanita Lain,Ini Yang berlaku Masa Majlis Kahwin..


Bercinta lama tidak menjamin pasangan akan berjodoh atau berakhir di atas pelamin yang sama.Walaupun sudah bercinta bertahun-tahun tapi akhirnya terkandas di tengah jalan.

Hal ini juga berlaku sebaliknya, jika kamu sampai saat ini belum mempunyai pasangan jangan berkecil hati, siapa tahu jika kamu nanti sudah dipertemukan dengan jodoh, kamu langsung menikah tanpa perlu berlama-lama bercinta lagi.

Ya, itulah kuasa Tuhan. Tidak ada yang mampu mengubah atau menghindarinya. Kita, sebagai manusia hanya mampu merancang.


Tetapi, hanya Tuhan yang mampu memutuskan.  Jika kamu sudah mempunyai pasangan jangan tinggi hati dulu, jangan sampai kamu mengalami kejadian seperti wanita dalam video berikut ini.

Detik mengharukan terjadi dalam sebuah pesta pernikahan. Saat tetamu-tetamu sedang memberi salam dan ucapan pada kedua pengantin. Tiba-tiba ada seoang wanita datang terus menangis dan memeluk si pengantin lelaki.


Perempuan tersebut terus saja memeluk pengantin lelaki dengan erat dan tak mau melepasnya, seolah ada ikatan mendalam di antara keduanya.

Ternyata, wanita ini adalah kekasih dari pengantin lelaki tersebut dan mereka sudah bercinta selama 6 tahun lamanya.

Namun, wanita tersebut tidak mahu melepaskan pelukannya dari buah hatinya,Tetamu yang hadir juga berusaha memujuk dan menarik wanita tersebut agar dilepaskan pelukkan dari kekasihnya yang seperti masih sangat menyayanginya.



No comments

Powered by Blogger.
a