Header Ads

Kecoh Isu Akan Kahwin Dalam Masa Terdekat,Ini Penjelasan Mira Filzah Yang Sebenar....


Pelakon dan pengacara popular, Mira Filzah menegaskan ura-ura terbaharu kononnya dia bakal bertunang dan berkahwin dengan pelawak Zizan Razak dalam masa terdekat.

Kenyatann tersebut adalah tidak benar sama sekali.Menurut selebriti itu,dia dan Zizan masih berkawan rapat tapi soal kahwin tidak difikirkan lagi memandangkan dia sibuk dengan jadual kerja lakonan dan dilantik sebagai Duta Pelancongan Salam Taiwan dari Biro Pelancongan Taiwan untuk tempoh setahun.



“Tenang-tenang dulu. Kami masih berkawan tetapi tidak ada rancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat. Memang ada yang bertanya soal ini, tapi semua itu harus diketepikan dahulu kerana jadual kerja yang sangat padat. Begitu juga rancangan ke arah itu pun masih belum ada. Berapa lama fasa berkawan pun saya belum ada jawapannya. Saya sekadar mengikut masa."


Kalau ada jodoh tak kemana,sepatutnya berilah mereka ruang untuk mereka berdua.Menjadi suami isteri juga peranan besar memikul tanggungjawab bukan semata-mata kata sepakat membuktikan kasih sayang.

No comments

Powered by Blogger.
a