Header Ads

ANAK JACKIE CHAN 19 KAHWIN LESBIAN


Anak perempuan aktor Jackie Chan, Etta Ng Chok Lam ,19 telah mengesahkan sudah berkahwin dengan kekasihnya, selebriti internet warga Kanada, Andi Autumn. Ng memuat naik gambar instagramnya mengenakan gaun pengantin berwarna putih sambil memegang sijil perkahwinan bertarikh 8 November 2018.
Source: Etta's IG

Pada gambar perkahwinan itu juga tertera tulisan Ng ” United by love & law ♡ On our wedding day~”. Ramai pengguna internet turut mendoakan kebahagian kedua pasangan tersebut, tidak kurang juga yang mengecam.

Ng adalah anak perempuan Jackie Chan dengan pelakon bekas ratu cantik Hong Kong Elaine Ng Yi Lei, yang mendedahkan kehamilannya hasil hubungan sulit dengan chan pada tahun 1999. Pasangan itu tidak berkahwin.

Hubungan Ng dan Autumn bermula pada tahun 2017 dan tidak mendapat restu ibu bapa. Mereka telah berpindah ke Kanada dan menetap di sana sejak Oktober 2017.

Pada April lalu, Ng dan kekasihnya pernah meminta bantuan orang ramai melalui Youtube. Dalam video tersebut mereka telah mengkongsikan kesusahan hidup yang mereka telah hadapi hingga mungkin akan kehilangan tempat tinggal. Mereka turut menyalahkan ibu bapa mereka. Dakwaan Ng itu dikecam ibunya Elaine Ng.

No comments

Powered by Blogger.
a