Header Ads

Di Sebalik Kematian Michael Jackson,Bob Marley,Kurt Cobain Dan Lain-lain

Foto Kredit : universalstarseeds.com

Mari kita dalami dan fahami beberapa unsur lagu yang mempunyai mesej yang cuba diketengahkan. Beberapa lagu yang ada unsur dan mesej yang ingin disampaikan, contoh bila tengok filem Transformer, lagu base filem tersebut ialah lagu dari kumpulan Linkin Park, lagu tersebut ialah lagu Iridescent yang merujuk kepada pengagungan kepada fitrah diri sendiri. Maksudnya buat apa-apa keputusan dan nak keluarkan apa-apa pendapat atau pandangan hanya ikut kata hati. Tiada panduan nabi rasul wahyu atau sebagainya hanya dengar kata hati. Ini adalah sangat terpesong dengan agama Islam. Jadi, umat Islam perlu 'alert'!

Unsur tersebut dapat juga dilihat melalui filem Bollywood, yang apabila kisah cinta mereka tidak direstui, mereka akan mengikut kata hati dan buat tindakan tanpa berfikir panjang.

Foto Kredit : blackbag.gawker.com

Selain itu, lagu daripada kumpulan My Chemical Romance(MCR), the black parade, menceritakan tentang bab keluarnya Dajjal dengan 70 ribu yahudi dari khurosan. Dan mereka tersebut disambut oleh golongan-golongan elite, golongan bangsawan dan ternama , artis-artis yang ditaja sama ada Freemason atau iluminati yang mana ada satu perarakan. Inilah gambaran keluarnya Dajjal bersama Yahudi. Perkara ini sudah lama terjadi sejak zaman Raja Namrud di Babylon, Firaun di Mesir, dan ketika zaman Ashabul kahfi,Raja Diqyanus yang mana ketiga-tiga mereka pernah mengaku diri sebagai tuhan, dan Dajjal juga akan mengulangi peristiwa yang sama.


Sebelum turun nya nabi Isa, Dajjal akan berusaha sedaya upaya untuk mengaku sebagai nabi Isa. dan banyak lagi lagu yang mempunyai unsur yang dikaitkan dengan dajjal. Namun, terdapat beberapa artis yang telah sedar mereka dipergunakan oleh industri ini. Mereka cuba untuk kembali ke pangkal jalan, tetapi bukan mudah kerana untuk kembali mereka perlu melakukan pengorbanan yang cukup besar. Ini telah dihadapi oleh beberapa kumpulan artis contohnyai, kumpulan Nirvana, Kurt Cobain dia telah ditemui mati bunuh diri dan jatuh dari bangunan. Walhal ketika ditemui, pistol yang ditemui dengan peluru yang ada di dalam kepala adalah tidak sama. Maksudnya dia telah dibunuh sejak awal sahaja.


Begitulah juga beberapa artis lain yang cuba untuk dedahkan perancangan mereka, turut dibunuh
seperti Bob Marley, Michael Jackson,Marilyn Monroe dan lain-lain. Hal ini berlaku adalah bertujuan untuk menutup rahsia agenda-agenda daripada dajjal.

No comments

Powered by Blogger.
a