Header Ads

Isu berbangkit mengenai Bekas Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak selepas pilihanraya ke-14

Baru-baru ini 27hb Oktober 2018, Al- Jazeera telah menjemput dan mengadakan temubual bersama Najib Razak. Beliau telah hadir dan telah menjawab pelbagai pertanyaan dari pihak media berkaitan isu yang telah dibangkitkan sejak pilihan undi.


Beliau memaklumkan kerajaan baru naik adalah disebabkan dua faktor iaitu manifesto yang telah diberikan oleh parti pembangkang dan juga disebabkan oleh pengesahan yang diperlukan terhadap diri beliau sendiri sebagai perdana menteri berkaitan beberapa kes yang ditimbulkan oleh parti pembangkang.


Beliau juga turut menafikan dakwaan yang telah dilemparkan terhadap beliau adalah tidak benar sama sekali dan dia turut mengesahkan yang beliau telah memulangkan semula 620 Million dan mengatakan duit tersebut adalah sumbangan dari kerajaan Saudi. Mari ikuti temubual mereka.
Klik link di bawah untuk mendengar perbualan mereka dengan lebih lanjut :

Sebagai manusia, tugas kita bukanlah untuk menghukum sesama manusia tetapi kita perlu mendoakan orang itu supaya berubah jika benar dia salah. Namun begitu, jika terbukti dia bersalah, biarlah Tuhan yang menghukum kerana sesungguhnya Dia Maha Adil dan Maha Mengetahui. 

No comments

Powered by Blogger.
a