Header Ads

Macam Tak Percaya...Ada Wanita PALING TINGGI DI DUNIA!

Nama wanita ini Elisany Da Cruz Silva, berumur 19 tahun dan berasal dari Brazil. Ketinggian dia yang luar biasa membuktikan dia adalah wanita paling tinggi di dunia. 


Kehidupannya bukanlah mudah. Sejak umur 12 tahun, dia menderita migraine dan sakit saraf. Dia diejek setiap hari oleh rakan sekelas dan banyak tidak menghadiri kelas kerana tertinggal bas sekolah. Dia tinggal bersama ibunya Ana Maria Silva, adik perempuannya dan bapa tirinya di Salinopolis.

Elisany berharap dengan ketinggiannya, dia akan menjadi seorang model suatu hari nanti.

Ibunya berkata kadangkala dia inginkan anaknya itu menjadi seperti gadis lain kerana dia tahu betapa sukarnya dia rasa dan hati anak perempuannya itu sama seperti rakannya yang normal lain.


Namun, sekarang hidupnya menjadi ceria kerana bertemu pemuda sebagai kekasihnya dengan ketinggan 5 kaki 4 inci. PERBEZAAN TINGGI MEREKA HAMPIR 2 KAKI!







Perbezaan ketinggian bukan lah kayu ukur cintakan seseorang, namun Elisany mengakui lelaki itu pandai melayannya dan minat dengan keperibadian lelaki itu. .

Teman lelakinya itu berkata "Dia wanita yang cantik, dia tinggi tetapi dia cantik, dia tidak keberatan menjadi kekasih kepada wanita tinggi itu, dan saya tidak peduli apa orang kata".

Sumber : twoeggz.com
 

No comments

Powered by Blogger.
a