Header Ads

Beli Telefon Vivo dan Anda Berpeluang Mendapat Wang Kembali Hingga 100% dan Proton Saga!



Ingin memiliki kereta sendiri dan telefon pintar Vivo? Senang je. Anda hanya perlu membeli satu telefon pintar Vivo. Dan, anda mungkin berpeluang mendapatkan 100% wang anda kembali dan jugak sebuah kereta Proton Saga!

Bagaimana? Caranya mudah sekali :
  • Belanja RM500 ke atas dalam satu resit di mana-mana kedai Vivo
  • Daftarkan pembelian anda dan isi borang untuk memasuki Cabutan Bertuah 
  • Tu saje dan sekarang anda berpeluang memenangi hadiah utama dan banyak lagi hadiah menarik oleh Vivo 



Tak sabar-sabar nak tahu keputusan Cabutan Bertuah? Jangan risau sebab anda boleh mendapatkan keputusannya serta merta.

Tak tahu nak beli telefon Vivo yang mana satu? Vivo V11i, telefon pintar dengan kamera kecerdasan buatan (AI) boleh didapati sekarang dengan harga RM1,099 saje! Malah, anda boleh memiliki telefon pintar dengan FullView™ Display pada harga serendah RM499!

Vivo NEX pula adalah telefon pintar pertama di dunia yang mempunyai kamera depan tersembunyi dan rekaan nirbingkai! Vivo NEX memiliki paparan Ultra FullView™. Skrin NEX pula menggunakan paparan Super AMOLED dengan nisbah skrin ke badan sekitar 91.24%.

Tidak ketinggalan juga, anda boleh membuka kunci telefon dengan mudah menerusi teknologi pengimbasan cap jari dalam paparan. Malah, dengan teknologi Screen SoundCasting, skrin Vivo Nex boleh ditukarkan menjadi pembesar suara!

Selain teknologi kameranya, Vivo juga menggunakan teknologi Screen SoundCasting yang menukarkan skrin kepada pembesar suara. Teknologi ini bukan sahaja mengurangkan takuk tetapi meningkatkan kualiti bunyi! 

Vivo V11i pula tidak jauh hebatnya.  Ia mempunyai gabungan kamera belakang 16MP + 5MP yang unggul yang dijana algoritma AI yang unggul. Tanpa tetapan yang rumit, anda boleh menghasilkan gambar bokeh dengan senangnya. V11i juga mempunyai pelbagai tetapan seperti AI Backlight, AI Low Light, AI Scene Recognition dan Potrait Framing yang memudahkan proses menangkap gambar. 

Lepas tangkap gambar, sudah semestinya anda memerlukan ruang yang besar untuk menyimpan segala kenangan manis itu. Jangan risau kerana V11i mempunyai 4GB RAM dan 128GB ROM serta teknologi cas pantas yang menjanjikan pengalaman yang menyeluruh. Vivo 11i datang dalam tiga warna iaitu Starry Night, Nebula dan Fairy Pink.

Di samping itu, Vivo Y81i memiliki skrin yang lebih besar untuk tatapan anda. Ia mempunyai nisbah skrin ke badan sebanyak 87.9%. Fungsi kameranya tak mengecewakan dengan kamera belakang definisi tinggi 13MP serta teknologi AI Face Beauty. AI ini mengesan jantina, umur, nada kulit, tekstur kulit dan juga keadaan pencahayaan di sekeliling anda. Ia mengambil kira kesemua faktor tersebut apabila mengedit kecantikan gambar untuk memastikan gambar anda kelihatan cantik dan semula jadi.  

Tambahan pula, Y81i menggunakan teknologi Face Access yang membolehkan anda membuka kunci telefon dengan mudah. 

Kesemua model ini dan model Vivo lain boleh didapati di mana-mana kedai konsep Vivo, pengedar sah dan rakan rakan koloborasi dan platform atas talian di Lazada, Shopee, 11street, Lmall dan e-kedai rasmi Vivo (http://www.vivostore.com.my).

Untuk maklumat lanjut, sila lawat Vivo Malaysia di Facebook, Instagram, Twitter dan Youtube.

#vivoMalaysia #vivoMY #vivoChristmasCarnival

No comments

Powered by Blogger.
a