Header Ads

"Parking macam Beruk!" - Kereta Tak 'Parking' Ikut Kotak, Undang Kemarahan Individu



Sebuah kereta Kenari berada di luar kotak letak kereta atau parking yang disediakan telah menjadi punca amarah seorang pemilik kereta berwarna putih Viva yang menganggap menghalang dia untuk parking bersebelahan dengan kereta tersebut. 

Individu tersebut mengambil langkah tularkan gambar kereta terpampang no. plat kereta tersebut tanpa sebarang sensored di laman sosial Facebook. Tampak jelas individu tersebut sangat memarahi kereta tersebut.





"Parking macam BERUK! Bukan pakai kereta besar pun! Susah sangat ke nak letak elok-elok dalam box? Bercalar kereta aku, SIAP KAU!", kata individu yang begitu marah sekali.


Berdasarkan gambar, kereta Viva milik individu itu masih diletakkan dalam petak parkir yang disediakan. Namun kereta Kenari pula menghimpit dengan begitu rapat sekali, biarpun masih ada ruang di sebelah kanan pemandu. 

Menyedari gambar keretanya ditularkan, pemilik kereta Kenari pula tampil dan mendakwa dia telah difitnah. 






"Nak cari publisity kan? Saya tolong tuan kereta Viva putih ni sat. Fitnah saya, panggil saya BERUKK! Dia yang mai gagah serendeh kat kereta kenari aku, habis viral dalam PSP, jatuhkan maruah aku dan kenari aku", kata pemilik Kenari tersebut.

Sumber : Facebook



No comments

Powered by Blogger.
a