Header Ads

"Terasa kat otak darah tu mengalir, kerap begini",- Achey sering mengalami hidung berdarah siang dan malam kerana .....



Pelawak dan penyanyi lagu Kau Yang Terindah buntu apabila mengalami pendarahan di hidung walaupun sudah mendapatkan rawatan di klinik.




Achey atau Mohd Nasir Hamzah, 32, turut memberitahu setiap kali masalah itu berlaku, darah yang mengalir keluar bagaikan seperti air paip sehingga terasa di bahagian kepalanya.

"Tak tahu apa hal, kerap begini. Pagi kena sekali, malam kena lagi...Sekarang macam air paip. Terasa kat otak benda (darah) itu mengalir," katanya menerusi posting di Instagram.

Dalam status itu, Azhey turut memuat naik gambar dan video memperlihatkan hidungnya berdarah.




Achey berkata, doktor memberitahu keadaan itu berlaku kerana mengalami panas dalam badan namun dia pelik kerana ia kerap berulang.

Achey memberitahu yang hidungnya kerap berdarah ketika dia menyertai progam Maharaja Lawak Mega 2018 (MLM 2018) baru-baru ini.

"Masa Maharaja Lawak Mega 2018 tu selalu kena. Orang cakap panas dalam. Klinik pun begitu. Penyelesaian dah ikut tapi kena jaga juga," katanya.

Dalam pada itu, Achey berkata, keadaannya itu mungkin disebabkan kerana dia terlalu kuat bekerja namun ia adalah tanggungjawan yang perlu dilaksanakan.

"Apa-apa pun doakan saya baik-baik sahaja...kerja keras? Mestilah ada benda nak rolling dan ada tanggungjawab. Kerja keras itu mesti, cuma macam kena berehat seketika."ujarnya.

Sumber : mstar 

No comments

Powered by Blogger.
a