Header Ads

"Aliff pujuk cepat-cepat kahwin," - Terpaksa Batal Niat Sambung Belajar, Bella Kongsi Detik Awal Bina 'Masjid' Dengan Aliff Aziz



Tular di laman sosial kontroversi pelakon Aliff Aziz curang buat sekian kalinya lantas menjadi trending No. 1 di laman Twitter dengan bermacam reaksi netizen. Nama isterinya, Bella Astilah menjadi perhatian ramai sekali lagi gara-gara kontroversi melanda Aliff Aziz apabila gambarnya bersama seorang perempuan tersebar di laman sosial.

Terdahulu, sebelum membina mahligai perkahwinan bersama Aliff Aziz, Bella mendedahkan bahawa dia terpaksa melupakan hasrat menyambung pengajian di London atas sebab ingin berkahwin dengan Aliff.

Majlis Pernikahan Bella Astillah dan Aliff Aziz pada tahun 2016. Foto Kredit : Beautiful nara

Dia tidaklah menyesali ketentuan Ilahi kerana dia percaya perancangan Allah itu lebih baik.

Memetik laporan dari Media Hiburan, Bella mendapat tawaran untuk sambung pengajian di London tetapi disebabkan dikir mahu berkahwin, jadi dia menolak tawaran tersebut. Tambahnya lagi pada ketika itu, Aliff juga memujuk Bella agar segera berkahwin dan dia pun bersetuju dengan pujukan lelaki itu.

"Saya tak mengungkit, kadang apa yang terjadi ada hikmah dan sudah diaturkan. Tiada penyesalan,"katanya.

Rentetan dari kontroversi suaminya yang berlaku curang beberapa kali, Bella sering diajukan soalan yang kurang enak dan terpaksa berhadapan dengan situasi tegang itu.

"Memang ramai yang bertanya, Bella dah bercerai ke? Amboi soalan. Ia bukan benda yang mudah kerana ia beri kesan kepada semua orang. Kami perlukan masa dan ruang untuk fikirkan. Lain orang lain cara.

"Mungkin pada pendapat orang, saya tak matang. Tapi saya kena bersuara kerana nak beri semangat kepada yang senasib dengan saya. Kadang kalau saya faham, ada yang sudah ada lima orang anak dan tak boleh buat apa-apa.

"Satu masalah saya, saya terlalu percayakan orang. Saya suka fikir yang positif, saya takut bila fikir negatif, ia akan terjadi. Tak boleh jangka.

"Orang selalu cakap saya salahkan perempuan lain. Kenapa tak marah suami sendiri. Tapi saya tak boleh jawan. Mereka tak tahu sudah berapa kali saya bergaduh dengan Aliff. Takkan saya nak buatt Insta Stories, "jelasnya.

Bella didesak ramai agar meminta cerai apabila kes curang Aliff terbongkar pada sebelum ini, namun Bella masih mempertahankan rumah tangganya. Ketika temu bual ini, Bella masih lagi berstatus isteri kepada Aliff Aziz, kemudian apabila muncul kontroversi terbaru kes curang suaminya bau-baru ini, Bellah telah putuskan untuk tinggal berasingan agar kedua-dua dapat muhasabah diri dan mencari jalan terbaik untuk meneruskan hubungan demi anak.

Ayden Adrean, cahaya mata mereka berdua.

"Apa pun yang saya rancang, itu semua kuasa Allah. Kami ambil masa untuk fikir apa yang terbailk.

"Apa pun yang terjadi, sama ada masih bersama atau berpisah, saya tidak mahu bermusuh dengan dia. Dia masih ayah kepada anak akmi.

"Kalau dia nak berubah, dia kena bantu diri sendiri. Saya tak boleh bantu.

"Apa yang boleh saya katakan, untuk mencari keluarga mertua yang baik memang sangat suah. Dan keluarga Aliff sangat baik dengan saya. Itu menjadi kekuatan untuk saya," jelas Bella.

Sumber : Media Hiburan

No comments

Powered by Blogger.
a